星期三
番到學,係小跳豆買包奶慢慢啜
啜到早會,
早會完左,上番課室內
之後上堂
Eng
- pre默書,默書
又係嘈到死, ( /_\) -
Math,PTH,中史
- 略 -
P.S. 發覺一個規律,近考試,略過既堂係會更多
中文
- 空堂,本來係想傾計,
不過....算啦,唔想搞咁多野 -
OLE ( Math比賽)
- 今日math比賽,
之前兩日都不停玩果幾塊四巧板,
如果格離幾班唔在意的話 / 冇試過的話,
佢地好大機會輸,
第一part,成村人出左去計數
C班的確係攞左個頭彩,
之後我地班先係後面追番貼少少,
B班同E班都好勁
part2,
四功板,睇到其他組果d,真係眼凸
易到呢...好到我地,的確係幾有信心既,
到人一行到出去....
真係同想像中唔同,
佢比我地果合梯型,係一個大一個細,
由於之前比我地既經驗,
係兩個都應該一樣,
先入為主下,梯型兩個都一樣既件事
就會深刻咁記係腦入面,
結果搞到...唔係第一
^(以上可以當係我既借口)
Part 3,
跟本唔洗做啦,
文俊哥1個都k人地4班, 最後,好彩咁嬴左... -
放學係沙田行到成5點幾先番屋企 |