|
|
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
| 2010-05-04 |
分類: 生活分享 |
星期二,如常九秒九咁番學,
但都如常可以最後幾分鐘先死到番學
上到課室,Miss Tam(大) 一早坐係到
全部人手頭上都係一張張紙,
個個唸唸有詞咁,
見習道士考試? 寫符,唸經麼 !?
原來唔係,溫習緊默書
Miss Tam(大)走左,開波,上堂
中文 => LS
- 到而家重未知搞緊咩,
依稀咁半夢半醒上左堂 -
Eng
- 為下星一PE練體能?
企左成大半堂,教得兩頁書
我都開始迷失,我地錯定大牙錯? -
Math
- 尋日因 食錯藥 飲左過期魚湯既Mr Lee
今日冇番,好似係佢第一次冇番
由於,有老師睇住,自修既一堂就變左
一群只會講 "真好訓"既怪物佔據 -
IS
- Quiz -
lunch ~ s k i p ~
Music => 中文(?)
- 呢堂真係顛晒,
見個老師生面口就...
其實都幾好玩
今堂就好似 3D free d 既英文堂
(This gag copy from some where )
傾完計冇人罰,老師冇番
就不如當做下"善事"
比堂大家唔影響人下傾下計啦不如 -
VA
- 水墨畫
火大了,怎麼中國國畫竟然冇潑墨
或者彈墨呢D SKILL ,我覺得幾靚囉 ! -
放學,急急腳閃去醫院,
抽血

|
2010 年 5 月 3 日 星期一  |
| 2010-05-03 |
分類: 生活分享 |
終於番到學,
對今日會發生咩事,
完全冇興趣
只係覺得,D功課係難追少少姐
一番到學,直踩,
上課室
之後就發現櫃入面,多左好多 聖誕老人既禮物,
係 死神既信物 ,係 上星期一到而家儲埋大量既功課
見到都頭痛,重比多個沈重既打擊
冇啦啦黎個Listenling既quiz
Eng
- Dyer失蹤了,Listenling quzi -
LS
- 冇見一排,煩左又難左wor,
呢個係我同LS既一番話
真係大量唔明既野塞入腦, 得出結果 = 唔明 -
PE
- 你有你跳,我抄notebook
事緣係因為醫生叫我唔好上pe堂
咁就慳番,唔洗同你地班人跳啦 -
Math
- 講講下書,幫我跟番進度既Mr Lee
冇啦啦講到一眾教呀太們跳舞既潔廁德s
係好賺,搵好多錢,但要比人....包.....跳舞既貨程wor
我接受唔到lol -
lunch,清淡既一餐,為健康努力 !?!?
CL
- 總叫做有科跟得番進度 ( -P-) -
IS
- 呢堂好古怪,感覺都好古怪...
總係好似覺得做完實驗,
之後食藥,期間....
做錯少少事...究竟係咩呢...!? - |
2010 年 4 月 24 日 星期六  |
| 隨想 |
分類: 是但隨想 |
最近有成三日假期,
都睇緊 20世紀少年
Ok,Ok,當係我睇得慢
但咁世博MA...
個故事又關於日本個萬博ma
咁咪睇囉
人地都係岩岩年頭最終章姐
唔算遲既
http://zh.wikipedia.org/zh-hk/20%E4%B8%96%E7%BA%AA%E5%B0%91%E5%B9%B4
先補充以上資料
有D地方係幾岩既,
呢個故事其實都係表現人性方落左好好既描述
( for 漫畫 , not 電影)
就好似健次咁,
入面講度因偷走少少野,搞到勝間田比人責罵與侮辱,
咁少既事,就引起到朋友搞到成到要毀滅成個地球
少少既事(愉野唔係少事,懶朋友更加唔係少野,但比起毀滅地球呢個果...比上黎係大事)
咁少既事,你唔理,唔解決,係唔件普通既事啦
件事既後果,係可以大到,令到刻意忘記自己既身份係健次的事實
先聲明一點,我重未明白晒個故事,個電影實在太亂,
而我都只係靠wiki既資料 + 理解既少少所諗出黎,
期望黎緊睇完漫畫有更好既理解
冇錯, [ 朋友 ] 咁既做法都唔岩既,
但其實都建基於朋友既不信任,反目
又又再加上尋晚睇左既守財奴,係呀,松山研一果套
又明到少少野 : 人既包袱好重,雖要好多方面既野支持
例如 : 家人啦,朋友啦,同學啦,同事啦 etc.
人, 一個人冇晒好多方面,或只係得好少野支持
就會變得...好沈重,um...或者咁講,個人變得好似唔知為咩生存
人生冇得為邊個而生存,姐係為自己啦
咁之後呢個人就會只有私心,
自私,就慢慢侵食呢個人
好啦,理解到呢到,
暫時未有新進展
知道晒多d再補補 |
2010 年 4 月 23 日 星期五  |
| 2010-04-23 |
分類: 生活分享 |
感謝主,
話咁快又星期四啦
話說今日唔難過既時候都幾順利
今日番學果陣都留意到個天黑晒
落雨啦,我真係好想落雨架
中文
- 教書 -
Eng
- puppet show,
正就正在做完野
畫左成大半堂畫
重要冇比人話,gj =] -
Math
- 個心一早番左屋企
軀體遺在空室內,
雙手無意識地抄抄抄
人生第一次靈魂出竅成功 -
LS
- 都係教書
果堂最後果半個鐘到
去廁所,個天重黑過
Miss _ _ _ 目無表情既一張臉
又番番課室
不停關心個天
最後,真係落雨
倒水咁呀!
對呢種情景好熟悉..
課室外面黑到夜晚咁
課室入面開晒燈
我諗起....小學...重諗起...
一張張好熟悉既面孔
重有既係.....佢..... -
Lunch,
兩把 "姐" 四個人
勁怏咁,急急腳咁跑左去新翠,
慢慢食,慢慢傾
落住雨,兩個人一把 "姐"...
可惜,格離既係... (-,-)
食完,又番番課室
係黑板,有人寫住 "話比陳樹良知" 等既字句
多手改下呢位叫 " 陳樹 良知 " 來自日本既新同學既名
緊改到啦, "Chanzu Leungchiiiiiiii "
講真,個名真心型
DT x2
- 我做得太快,
乜都一早做晒
可惜,都整得唔好
之後,太多時間,
都係咁行下坐下 -
|
| 2010-04-21 |
分類: 生活分享 |
星期三,
神呀求求讓我睡 !! 尋晚訓得一陣炸
咁順便比埋我病啦
細佬幾星期前先病完,
尋日又病
點解佢咁強架
分一半比我都好啦
Eng
- 英文堂要做既野,
係永無止景架
往往都係做完又有
玩咩,不過今日都叫
比番少少時間比我地玩puppet show -
Math
- 教書 -
PTH (空堂) = > Math
- 衰,冇啦啦比Mr. Lee知道
搞到又冇左半堂,
之後果半堂都冇得玩 / 訓
變左 粗口教學課 youtube堂
其實都係...比較踩界既行為 (?)
播一條明星老公 (!?) 失儀爆粗片
其實我估都係...扮播冇聲... 會否!?!? -
中史
- 略 -
Lunch,好不容易先排到小跳豆
都叫做有餐落肚
中文
- 人人都話Miss Tam冇番,
都估到會番番黎架啦,
都有好幾次先例... -
OLE => 問答比賽
- 當初都頂佢唔順
但都開始投入左佢
最後,同B班同分,
個人係有少少興奮
但可惜,最後都輸左 - |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|