我的brother向佢的光明前途進發啦~
岩岩去送機...
機場真係個漼淚的地方,
望住牙羊成熟了的背影,
真係有d傷感...
一個日日係我地身邊的人,
依家就要離開一段好長的時間
先見番佢..
望住佢苦笑的樣,
真係心up~
一個個以往的片段係腦海中掠過,
鼻子一酸,
眼淚就狂流...
雙眼都哭腫了,~
擔心他在UK不懂照顧自己,
擔心他被人欺負,
擔心他不開心,沒人聽他傾訴,
悲哀少了個開心果,
悲哀沒人來煩我,
悲哀不能一起走過DSE,
悲哀不能一起在李中畢業.
唉,
但牙羊的前路一片光明,
我地應該為佢感到高興.!
牙羊加油.!!!!=] |