✘. Ying'S Blog ~!_`
◊` step by step towards my dream°✘
jessica228
暱稱: 盈x]
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
最新文章
自卑
2013-02-05
2012-05-24
2012-05-09
2012-04-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 9 月 26 日  星期一   晴天


2011-09-26 分類: 未分類

現在真的只想入u..
其他的都不敢去想了..
雖然,我一點兒也不愛讀書..
真得非常憎恨!!..
phy不懂;chem不明白;bio死背也背不了..
更不用說m1..
但為了封著爸媽的口..
追求我的自由..
這幾個月真的要拼了..
只要一入到大學..
我便自由了!!
我想我有讀書恐懼症..-,-
一想到入u,考試,測驗就會手軟腳軟..
這陣子,"考試就會肚子痛"這個..
又好像出來了..
不能想像,入不了大學會怎樣...............



2011 年 9 月 17 日  星期六   晴天


2011-09-17 分類: 未分類

今日係poly u 成日~
見到好多好多唔同的科.@@
拎左好多單張,
果度人又多
搞到我都暈陀陀,- -
佢地輪住去聽talk,
我自己一條友係到行,
呢度聽下,果度聽下咁...
愈聽愈confuse囉@@
唔知自己想讀咩...
有d科之前睇個名
以為好悶,唔想讀,
但今日去聽下,
又覺得未必喎~
好似物理治療咁..(我今日聽唯一的talk=p)
我之前好抗拒嫁..
但今日聽左之後又有d興趣咁..-,-
發覺真係要去同人傾下,聽下,
先知果科岩唔岩自己...
我諗我係未去晒大學的開放日之前,
我係唔會知自己想讀咩.=.=
p.s.一個冇電話的人,真係好慘.@@
但我有番sim卡啦.xp
大家可以搵到我啦.xp