今日係poly u 成日~
見到好多好多唔同的科.@@
拎左好多單張,
果度人又多
搞到我都暈陀陀,- -
佢地輪住去聽talk,
我自己一條友係到行,
呢度聽下,果度聽下咁...
愈聽愈confuse囉@@
唔知自己想讀咩...
有d科之前睇個名
以為好悶,唔想讀,
但今日去聽下,
又覺得未必喎~
好似物理治療咁..(我今日聽唯一的talk=p)
我之前好抗拒嫁..
但今日聽左之後又有d興趣咁..-,-
發覺真係要去同人傾下,聽下,
先知果科岩唔岩自己...
我諗我係未去晒大學的開放日之前,
我係唔會知自己想讀咩.=.=
p.s.一個冇電話的人,真係好慘.@@
但我有番sim卡啦.xp
大家可以搵到我啦.xp |