你的窩囊, 讓我為自己所做過的事感到後悔.... 真的... 真的...
bio牙bio~ 你就屈就幾個月, 乖乖地住係我個腦到先啦~ 幾個月之後就可以釋放嫁啦, 乖乖地啦~好冇??
chem大哥牙chem大哥~ 你就唔好咁硬頸啦, 唔好發我脾氣.. 比我了解下你好冇牙??
phy..... 唉.. 哄你,打你,鬧你都冇用啦,, 你想我點???? 不如你自己排好隊行入我個腦啦.. 最好prove埋, 有埋e.g.啦..=p
3位大佬, 我入唔入到大學睇你地啦~ 乖乖地啦..>3<