﹢°°∮SzE×LoK×..冰..』日記`'◆..求你別對我太好```]]____因我會內疚,,

暱稱: `'★.SzE LoK 冰``]]
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

2006-12-10

2006 年 12 月 10 日  星期日

今日牙爸要返工牙...
happy...
中於唔洗阻住曬喇....
不過呢...咪又係要12:00先開得電腦...- -
...一大朝早..
雷汶沛打比我喎,,,,叫我幫佢整icon..
要係整丞琳果d tim...
之後我咪話12:00先開電腦囉...
跟住同佢係電話傾左一陣喎..哈哈~都幾開心呵<br>
之後佢同我講...話佢有個網友係男仔黎既,,,佢話好想見下佢...
但係佢住得好遠喎...- -
咁格左一陣啦..沛叫我打比佢個網友喎...
...一聽到佢網友把聲...唔方令仔牙- -
簡直係想嘔tim...
講野好似有ddddddddd唔正啦...\
聲又未變曬,,,!!
好笑喇真係..- -仲傻傻下咁

之後同佢收左一陣線...又同牙揚傾左陣@@

哈哈哈哈....好正牙!!
之後貪得意...化左妝...kaka!!隻眼超大呵..
之後影左d相相...幾令牙都..嘻嘻
之後叉唔多到夜晚...kami用語音傾計牙...超正呵!!
佢屋企好鬼嘈嫁...kaka
我都想我屋企係咁樣嫁...咁熱鬧=]
哈哈哈...>W<"

<<------LEE個係幫沛整既icon

<----新作品..ka

<---又是新的  =]..

點牙...係唔係好嘔牙??!- -
我都知係嫁喇,,,- -唉
算啦...半桶水功力,,

kakakaka!!!***

7點幾果陣!!牙媽叫我同牙爸落去街食飯喎...
是但囉咁...又冇野做...行下都好呵*o*..."

食到8:45...我同牙媽去左行街街wo..

正啦正啦..買左seed-d既"摟"蛋呀...

好唔好采,,,秋中左個死人伊x古出黎,,,唉唉

不過算囉..唔緊要!!*

返到屋企9:45...oh死得喇!!

唔記得左要叫家俊9:30打比kmai牙...oh!my god- -

點算好呢下..."唔緊要照直講比佢知囉...^^

我知佢好好人..唔會話我既!!kakaka

ting日可能又打...*3*

see you angin&see you soon**哈**

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 42 | »