今日我牙爸birthday wo..食屎la..""又要出街食飯喇!!
妖..好憎出街食飯牙..""
今次仲係要出去藍田lo...咁鬼遠.."dui牙
我都唔想出街,,,佢又要迫我wo..咁又係生日大曬牙ma
但係我生日又唔係wo..哼"
佢似著佢係我牙爸就嘈生曬..超
之後6:00去到藍田...
牙媽又迫我買衫.....
哎呀,,,唔要牙唔要牙!!!!!
佢係咁睇係咁睇...都唔理我lo..."
都唔知佢係想買野..定係真係想買比我lo
我話唔中意..佢又話lee樣好lee樣好...
跟住,,去左pizza到食野la...
唉牙..唔想食牙!!
返到屋企...9:30
dui..唔夠時間玩電話喇
我10:30要熄機喇..
e+仲要沖涼wo
哇..沖完涼9:45
之後咪開電腦lo~
點知上唔到網囉...頂
超黑仔wo- -*
唔知點lo..又上唔到網..又冇tel傾lo
頂...唔打喇!!
|