﹢°°∮SzE×LoK×..冰..』日記`'◆..求你別對我太好```]]____因我會內疚,,

暱稱: `'★.SzE LoK 冰``]]
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

今日超唔開心囉"

2006 年 11 月 19 日  星期日

今日,,一大朝早.."比人嗌左落街食早餐..dui牙

我都未訓醒牙..仆街!!

跟住我咪話我唔想落囉....

之後又比人鬧!!真係唔知點解我要係lee個屋企度過ga""

我真係好想唔住係lee個屋企ga...

可惜...我冇$$....咁冇理由有床唔訓,,去訓街ga!!

唉..慘慘..我幾時先有咁多$$買屋牙...

落到去樓下食野...本來冇咩野既

點知我牙爸發皮四,,,頂佢la""

好魚ga ma...咁多人係度..你就係度嘈"遠"巴閉!!!

超唔好意思lo..dui佢牙!!

好憎我牙爸lo...dui死佢la!!!

成日係度嘈嘈嘈...冇d家教"

返到屋企...好lo..一天都光曬

唔洗咁煩喇..happy la"

知後我想開電腦牙ma...咁我開電腦要問我牙爸+ma

咁我咪問佢我開唔開得電腦lo,,,

跟住佢話唔得lo..dui"'

知後完來佢玩野lo...

咁我咪開電腦lo..哼"

玩左陣,,哈哈...去左整"姐喱"

估唔估到一講"姐喱"我諗起who呢!!?

我諗起家俊中2食"姐喱"ga..呵呵

不過都唔關我事la..又唔係比佢食...

我先唔比佢食la..係咪先??佢又唔係我邊個"

整完"姐喱"...計續玩電腦!!

同左tiffany傾msn..哈哈"好鬼掛住佢ga姐!!

之後coco sd左B工12th比我..哈哈"

跟住...tiffany比左cute首everday yeah比我..仲有好多好多la..thx佢地牙.."

咁我咪係咁聽d歌lo..=]

好好聽牙...但係12th..saki冇咩點唱牙..慘

chinemi我就唔知喇..冇留意wo!

我愛你牙[佐紀]>3<'

我會永遠支持佐紀,,小千,,reina,,morning娘同berryz工房既>3<

好喇!!咁快就到左夜晚lu!!

今晚落左街買野返屋企食...哈

今次自願落去既...係咪好乖呢??呵呵

好la...之後牙爸話零食!因為今日台慶ma"

haha...我都唔中2食蝦條~牙爸竟然買左wo...

無奈lo- -..都唔知佢食定我食既""又話買比我既= =

哈哈..今日又同左家俊傾計喇..happy

哈哈..好少可ga..次次hi佢都唔方應人既- -

嘻嘻,,我有咩咁得意牙...我唔覺..但係佢話係,,車""

我話比佢聽..我上次見到佢買姐喱...

佢話見到我買..唔係問題..見到我食..就係問題

哈哈..超好笑!!

我跟住咪問佢點解lo..

佢話:我食果時個樣變左細路仔架喎- -

哈哈..我都好想睇下牙/\/\

一定好可愛ga>3<"

好la..唔打住喇下~bye bi

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 42 | »