今日,,一大朝早.."比人嗌左落街食早餐..dui牙
我都未訓醒牙..仆街!!
跟住我咪話我唔想落囉....
之後又比人鬧!!真係唔知點解我要係lee個屋企度過ga""
我真係好想唔住係lee個屋企ga...
可惜...我冇$$....咁冇理由有床唔訓,,去訓街ga!!
唉..慘慘..我幾時先有咁多$$買屋牙...
落到去樓下食野...本來冇咩野既
點知我牙爸發皮四,,,頂佢la""
好魚ga ma...咁多人係度..你就係度嘈"遠"巴閉!!!
超唔好意思lo..dui佢牙!!
好憎我牙爸lo...dui死佢la!!!
成日係度嘈嘈嘈...冇d家教"
返到屋企...好lo..一天都光曬
唔洗咁煩喇..happy la"
知後我想開電腦牙ma...咁我開電腦要問我牙爸+ma
咁我咪問佢我開唔開得電腦lo,,,
跟住佢話唔得lo..dui"'
知後完來佢玩野lo...
咁我咪開電腦lo..哼"
玩左陣,,哈哈...去左整"姐喱"
估唔估到一講"姐喱"我諗起who呢!!?
我諗起家俊中2食"姐喱"ga..呵呵
不過都唔關我事la..又唔係比佢食...
我先唔比佢食la..係咪先??佢又唔係我邊個"
整完"姐喱"...計續玩電腦!!
同左tiffany傾msn..哈哈"好鬼掛住佢ga姐!!
之後coco sd左B工12th比我..哈哈"
跟住...tiffany比左cute首everday yeah比我..仲有好多好多la..thx佢地牙.."
咁我咪係咁聽d歌lo..=]
好好聽牙...但係12th..saki冇咩點唱牙..慘
chinemi我就唔知喇..冇留意wo!
我愛你牙[佐紀]>3<'
我會永遠支持佐紀,,小千,,reina,,morning娘同berryz工房既>3<
好喇!!咁快就到左夜晚lu!!
今晚落左街買野返屋企食...哈
今次自願落去既...係咪好乖呢??呵呵
好la...之後牙爸話零食!因為今日台慶ma"
haha...我都唔中2食蝦條~牙爸竟然買左wo...
無奈lo- -..都唔知佢食定我食既""又話買比我既= =
哈哈..今日又同左家俊傾計喇..happy
哈哈..好少可ga..次次hi佢都唔方應人既- -
嘻嘻,,我有咩咁得意牙...我唔覺..但係佢話係,,車""
我話比佢聽..我上次見到佢買姐喱...
佢話見到我買..唔係問題..見到我食..就係問題
哈哈..超好笑!!
我跟住咪問佢點解lo..
佢話:我食果時個樣變左細路仔架喎- -
哈哈..我都好想睇下牙/\/\
一定好可愛ga>3<"
好la..唔打住喇下~bye bi
|