﹢°°∮SzE×LoK×..冰..』日記`'◆..求你別對我太好```]]____因我會內疚,,

暱稱: `'★.SzE LoK 冰``]]
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

2006-11-18

2006 年 11 月 18 日  星期六

哇...今朝!!訓到9:00有條kai子打比我wo...

搞到我醒曬lo...><""

之後到kawaii打比我...咁都好d..

起碼佢唔係kai既,,,

之後我問kawaii今日得唔得閒牙??

唉..佢話唔得wo...- -"

車..算數""我最多約第個lo!!!!好叻咩>3<

今日kami都未返屋企牙,,,超悶牙><

跟住開左電腦la...上左我既日記睇睇..平平竟然回左lo..哈哈

跟住無lala,,kami on左msn lo..果時我以為佢唔係kami黎la...

之後冇lala kami打比我wo....點知..原來MSN果個真係佢黎lo...

哈哈...同佢傾傾下又收線..傾傾下又收..超好笑囉!!!!

之後...4點幾果陣!!牙揚打左比我,,,

之後傾傾傾傾傾傾""最後...我地一齊出左街影貼紙相.."

哈哈...超happy lo!!!不過佢話佢要5點幾就返去,,, - -"

本身應該可以玩耐d+ma,,,...-口-""

唔緊要la咁..之後返到屋企..玩電腦lo又係..

跟住幫kami on msn...死la..佢本身叫我5點on ga...- -

一on..有兩個人比左個訊息佢..""係家俊同佢牙哥""

好la..我都冇回返佢地牙...

我本身超想hi牙家俊ga...但係我驚佢話我煩...

so一直都冇hi佢lo..慘慘!!!

就係lee個原因..我都幾唔中2主動hi人ga...哈哈"好傻的

打住咁多多先下....bye bi!!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 42 | »