哇...今朝!!訓到9:00有條kai子打比我wo...
搞到我醒曬lo...><""
之後到kawaii打比我...咁都好d..
起碼佢唔係kai既,,,
之後我問kawaii今日得唔得閒牙??
唉..佢話唔得wo...- -"
車..算數""我最多約第個lo!!!!好叻咩>3<
今日kami都未返屋企牙,,,超悶牙><
跟住開左電腦la...上左我既日記睇睇..平平竟然回左lo..哈哈
跟住無lala,,kami on左msn lo..果時我以為佢唔係kami黎la...
之後冇lala kami打比我wo....點知..原來MSN果個真係佢黎lo...
哈哈...同佢傾傾下又收線..傾傾下又收..超好笑囉!!!!
之後...4點幾果陣!!牙揚打左比我,,,
之後傾傾傾傾傾傾""最後...我地一齊出左街影貼紙相.."
哈哈...超happy lo!!!不過佢話佢要5點幾就返去,,, - -"
本身應該可以玩耐d+ma,,,...-口-""
唔緊要la咁..之後返到屋企..玩電腦lo又係..
跟住幫kami on msn...死la..佢本身叫我5點on ga...- -
一on..有兩個人比左個訊息佢..""係家俊同佢牙哥""
好la..我都冇回返佢地牙...
我本身超想hi牙家俊ga...但係我驚佢話我煩...
so一直都冇hi佢lo..慘慘!!!
就係lee個原因..我都幾唔中2主動hi人ga...哈哈"好傻的
打住咁多多先下....bye bi!!
|