今日,,冇返學牙...好悶牙都
10:00先起身...冇野好做lo!!
睇左陣電視...11點幾,,去左洗頭!!
洗完頭...又係睇電視,,,悶死
12:00開電腦...
ee...見到牙瀛on左...心諗:e,,佢唔洗返學咩下??
跟住,,我hi左佢la...then同佢傾左tel...
都冇咩好講既,,,佢今日又係冇返...kaka
好采有人陪姐,,,呵呵...lucky
間左陣..無lala上唔到網...
激死我喇..唉
好好好采最後都上到姐..kaka!!!
哈哈,,,之後煮左d餃子食,,,好好味牙牙牙牙>w<"
知後一路食一路睇電視一路傾電話!!
happy牙,,,..過左陣..ee!!d同學on左msn...
平平..wai wai..牙milk都on左wo...
乜牙milk唔係去旅行ga咩..奇喇..連麗清都on埋- -""
超超超出奇lo!!!
傾左一陣知後..佢地off左 lu...
知後同牙瀛收埋線tim....悶悶悶死la
唉...4點幾"kawaii打左比我...話又唔去得,,dui佢牙
成日都係咁ga..約左人又唔黎wo..等咩佢姐..佢留堂又關你事既,,你唔幫佢留??
正傻瓜!!!!!搞到我奇侍左成日lo!!!頂你~
搞到我又問我牙mum拎左12月既$$$~
仆你個街牙...下次唔q信你牙曾嘉慧!!!
下次你約我..等我又唔q黎先得牙!!
知後都冇辦法la,,dui
又要睇電視,,,又悶過lo..都唔知好唔好意思ga你,,搞到我咁失望~dui尻你牙
不過我都估到你唔方會守到信用ga喇...kawaii..你好野牙牙牙牙><
過左陣..睇哈姆太x..kaka..超好笑牙牙..wakakaka
知後,,打日記lu...
DUI...又同人嗌交喇,,,
搞錯牙!!係!!就當我今次真係唔岩..咁都唔洗冇fd做牙ma!!??
平平,,,我都好想同你玩ga..
我知錯...話會對你好d..你又唔接受wo..
咁你想我點先..你又唔講"
咁我點改你先滿意牙???我好想知...點解平平可以成日都咁灰ga下???
唉..打住咁多先la...bye bi
|