我的感受
jf3335nicky
暱稱: ︴乂•波。波•乂’︴
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-04-27
2009-04-20
2009-01-14
2009-01-13
2008-08-29
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 720
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


2008-07-25 愉快 分類: 未分類

今日放假~~~應該係最後第2次有梓健份一齊陪我~

點解~~因為佢聽日都返家樂板前la~~~哈哈~~~

夜晚同佢同麥少出左尖咀打機同搵梓健班fd~~~但係因為一d事la~

結果得返我地3個~dinner我就煮左意大利粉~~~但好似唔夠味~~

xd哈哈~

 



2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


2008-07-24 鬱悶 分類: 未分類

今日jim生打電話俾我講印尼o個邊ge情況~~

又一次另我唔想離開~~~~~唉~~



2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


2008-07-22 疑惑 分類: 未分類

又有一1日無寫lu~~點解都話我懶ga la~

點解今日又寫lei~因為又諗起d野~

自從上次牙芝話搵我之後...我已經無咩點諗佢~

講就咁講=   =邊有得話唔諗就唔諗ga~

呢個係一個可以好好克制我自己ge機會.....可能佢都已經無當我係朋友....哈哈xd

為左人地ge愛情....我居然會咁大方~~=   =

講返轉頭....梓健...其實佢知左咁多野~~對我好似特別好咁.....

佢真係好好老友~~識到佢係我呢世ge福氣~~假若我真係出事~~我都不住今生....起碼...我已經有左一個會為我去流一滴眼淚ge知己

而家係家樂開始同d同事熟~~有講有笑.....

但係其實我係唔係唔應該再同佢地熟落去lei~

我驚我會唔捨得~~~如果真係去得成~~應該係我第一次出遠門出最耐ge日子~~

希望半年後大家仲記得我LA~~

 



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


2008-07-20 愉快 分類: 未分類

今日好似同家樂板前d人熟左好多咁~~好開針ar~~~

分左組跟大榮~~佢感覺上都ok la~做野快...幾好~

同牙源一組.....呢個都幾好傾哈哈~~~

今日仲攞左非雲叔叔電話xd



2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天


2008-07-19 感動 分類: 未分類

今日返工前入左馬鞍山搵牙媽攞返本特區護照~~~食左餐lunch~~

佢講d野好感觸...好耐無聽過~

可能佢仲以為 o個時我炒車單野佢無理我..我仲嬲緊佢~~

其實仲邊有ar~~點都係兩母子ma~~

跟住返工啦~係巴士坐係我側邊係咁講phone ge女仔~原來係識我個fd ga~

點解我知~因為我勁law=    =