我的感受
jf3335nicky
暱稱: ︴乂•波。波•乂’︴
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-04-27
2009-04-20
2009-01-14
2009-01-13
2008-08-29
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 722
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 13 日  星期日   陰天


2008-07-13 疲倦 分類: 未分類

又一日帶住唔想返工ge心情返去家樂板前做野~~~

都係o個句啦....再做軍艦真係悶死我~~~

今日望住d單係咁爆.....居然有一種想放棄ge心情=     =



2008 年 7 月 12 日  星期六   陰天


2008-07-12 感動 分類: 未分類

我重生左個樣~~hee
今日終於重生左la~~轉左個樣型左100%    哈哈xd

今日~~~~

1)  麥少終於都黎左家樂板前見樓面.....唔知請唔請lei~~~<<請都未必做得耐啦....xd哈哈>>

2)  又係小弟發顛ge日子......差d又同梓健嘈啦......但始終變左大哭收場=     =

     咁姐係發生咩事lei~~~其實我真係唔鐘意d人拖拖拉拉~但梓健根本就係呢d人~~因為我想係我離開之前見到佢地一齊~~但其實我自己都唔知係唔係~~but成日見佢地d行為就好似d人拍緊拖....但又死口唔認woo....唔知佢地想點~~~~~~其2~~因為我個人都幾悲觀所以每過一日我就覺得我地見ge機會少左~~搞到我又變得好痴身....我都唔想but無計..呢個就係我=   =梓健同我講過半年其實好快過.....返到黎人物依舊....你估我唔明咩.....但每一講到我就黎走.....就不其然咁喊=     ={唔怕講埋你知我呢期打親日記都有喊}滿左18歲之後我大喊過ge就得2次....1次就係兄弟反目...即係盧+x o個單喊左3日......第2次就係今次.....不斷哭....真係諗都諗唔到=      =其實今日同梓健有個額外話題..就係牙芝....做咩講佢?因為我用左招好絕ge招.....令我自己可以逃避牙芝....點解用咁做呢......我諗未必個個明白"我愛的人拍拖了,但戀人不是我"ge o個種感覺...其實真係好辛苦.....牙芝之前都試過~我o個時仲話佢逃避唔岩...要佢去面對~但我自己lei~~就選擇去逃避....因為1個係我love ge人...1個係我知己......我好清楚我自己唔同其中一邊反面....最終可能兩個都反晒面...所以我決定同一方反面..但點解係ar芝~~點解我咁殘忍?我自己都唔知~可能我重視朋友多過女友掛.....而家咁樣我知佢嬲左我......但我都唔會俾佢知我係特登咁做......希望時間沖淡一切......半年後返黎....至少可以say個hi la~~我知如果有人睇我呢個板板會話我好傻.......但我一d都唔覺...因為清楚我自己得我一個~~寫住咁多先~~



2008 年 7 月 11 日  星期五   雨天


2008-07-11 疲倦 分類: 未分類

家樂板前真係另到我好累........同又一城差好遠........

早左dd食飯.....又長左個零鐘炒場......唔通我捱唔到=     =

今日係家樂學煎蛋.......超樣衰...哈哈~~~

o個度d師傅仔都幾好人~~~哈哈~~



2008 年 7 月 10 日  星期四   雨天


2008-07-10 不屑 分類: 未分類

今日終於都作出左我同牙芝結束來往ge決定lu~~~

點解?

因為我已經肯定芝同梓健會係埋一齊........

有梓健照顧佢...我就放心lu xd

我ge決定係........逃避佢~~~

哈哈~

因為我唔想去面對~~~

呢個就係我~~xd



2008 年 7 月 9 日  星期三   雨天


2008-07-09 開心 分類: 未分類

聽日終於要返工啦~!!

 

今日夜晚請左梓健同麥少上黎食左餐勁ge  pizza hut~~~

29幾~~~~3個人都飽到.......嚇死人牙~~~xd

新個pizza又係呃人ge~~~~唉都係超級至尊好味~~~^^