
今日終於重生左la~~轉左個樣型左100% 哈哈xd
今日~~~~
1) 麥少終於都黎左家樂板前見樓面.....唔知請唔請lei~~~<<請都未必做得耐啦....xd哈哈>>
2) 又係小弟發顛ge日子......差d又同梓健嘈啦......但始終變左大哭收場= =
咁姐係發生咩事lei~~~其實我真係唔鐘意d人拖拖拉拉~但梓健根本就係呢d人~~因為我想係我離開之前見到佢地一齊~~但其實我自己都唔知係唔係~~but成日見佢地d行為就好似d人拍緊拖....但又死口唔認woo....唔知佢地想點~~~~~~其2~~因為我個人都幾悲觀所以每過一日我就覺得我地見ge機會少左~~搞到我又變得好痴身....我都唔想but無計..呢個就係我= =梓健同我講過半年其實好快過.....返到黎人物依舊....你估我唔明咩.....但每一講到我就黎走.....就不其然咁喊= ={唔怕講埋你知我呢期打親日記都有喊}滿左18歲之後我大喊過ge就得2次....1次就係兄弟反目...即係盧+x o個單喊左3日......第2次就係今次.....不斷哭....真係諗都諗唔到= =其實今日同梓健有個額外話題..就係牙芝....做咩講佢?因為我用左招好絕ge招.....令我自己可以逃避牙芝....點解用咁做呢......我諗未必個個明白"我愛的人拍拖了,但戀人不是我"ge o個種感覺...其實真係好辛苦.....牙芝之前都試過~我o個時仲話佢逃避唔岩...要佢去面對~但我自己lei~~就選擇去逃避....因為1個係我love ge人...1個係我知己......我好清楚我自己唔同其中一邊反面....最終可能兩個都反晒面...所以我決定同一方反面..但點解係ar芝~~點解我咁殘忍?我自己都唔知~可能我重視朋友多過女友掛.....而家咁樣我知佢嬲左我......但我都唔會俾佢知我係特登咁做......希望時間沖淡一切......半年後返黎....至少可以say個hi la~~我知如果有人睇我呢個板板會話我好傻.......但我一d都唔覺...因為清楚我自己得我一個~~寫住咁多先~~
|