|
2006 年 8 月 23 日 星期三  
累得好开心...哈哈
万像城-----睇戏----东门----行街----买也----番屋.
哈哈..懒得写...近排都懒得写日记...所以篇篇都好短..!!我地去左睇<咖啡猫2>哦...好好睇好搞笑..如果我都有只甘噶猫就好咯..哈哈....!!!!
刘大雯话27号过来稳我哦..哈哈..开心开心...成2个月5见个衰婆拉...人地会挂住你噶嘛..哈哈...!!今晚同距视频超搞笑..我未试过同人视频甘过瘾噶...一见度个傻婆笑..我都想笑埋一份..!!!!真系好搞笑...5知距笑乜咯...甘容易笑啊..又容易凼...哈哈 ..比我凼一凼距就开视频了.比D细路仲容易呃...!!!!!小心D啊``猪头雯...阴住比人拐带啊..佳姐姐我都救你5到了..!!!
还有还有...今天买了一件衣服....成熟啊....我第一次买成熟的衣服....有原因的拉..!!!婷说好看咯....是说我穿起来好看拉..哈哈..!!!
今天在太广的时候...没想到陈伟国会打电话给我咯...超级出奇的....一年才找我那么几次..上次也是..次次我在东门的时候才来找我...怎么就那么巧..哈哈...!!!可是..他和他条女散了...晕晕晕....在一起7.8年了....都可以散咯...超级无敌可惜.....原本我地个个都以为距地会结埋婚噶拉....但到最后...果一刻都系出现左....哎..5知点讲好..听陈伟国讲吖颜D也...顶顶顶...吓死我...点解距会变到甘无骨气.....果个男仔根本就5值得距爱...三番四次甘伤害距...系我...顶多比多次机会距...就算几爱距都好....都要散..!!!毕竟长痛不如短痛啊嘛...!!!!颜去同个男仔讲句也着...使5使掴人,中要系两吧.!难道你自己无同女仔讲过也嘛...痴线..!!!哎..5知点讲颜好.5知话距傻定话距痴情.,,甘样仲要去稳番人地咯...同距一起到伊家....我捻你伤心多过开心挂...!!!!哎...真系好想打醒你...为左D甘噶男仔.你连你DF.你屋人,都5理了,家下个个都离开你了....你知5知你最后得到噶系咩啊.?除左爱情.你仲要咩...?果年你妈喊住来稳我... 由果一刻开始,我就对你失望了.你令我觉得你好可怕.为左距你咩都做得出.难道系你心目中..你妈妈你屋人..连距都比5上.? 同你一起8年了....8年竟然比5上一个1年噶男仔..!!!心都淡埋..!!!以前仲亲口同我讲....话高中都要一起...以后都要一起...!!!呵...得个讲字噶着.......!!
5讲了...越讲心情越5好...!!!!!!TMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
刊登時間︰2006-08-24 10:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |