##n
##blogdejiajiabbs : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] sc##                                                                                                                                                            
                                                                                                                                     
                                                                                                                                                  

ˊ.尒靜靜靜靜

 

 
MORE...

« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 最新日誌 ::

2007-01-30
2007-01-31
哎..没希望了
祝福爷爷
2007-01-17


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

小雯



RSS Feed

2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天

累得好开心...哈哈

                万像城-----睇戏----东门----行街----买也----番屋.

 

          哈哈..懒得写...近排都懒得写日记...所以篇篇都好短..!!我地去左睇<咖啡猫2>哦...好好睇好搞笑..如果我都有只甘噶猫就好咯..哈哈....!!!!

         刘大雯话27号过来稳我哦..哈哈..开心开心...成2个月5见个衰婆拉...人地会挂住你噶嘛..哈哈...!!今晚同距视频超搞笑..我未试过同人视频甘过瘾噶...一见度个傻婆笑..我都想笑埋一份..!!!!真系好搞笑...5知距笑乜咯...甘容易笑啊..又容易凼...哈哈 ..比我凼一凼距就开视频了.比D细路仲容易呃...!!!!!小心D啊``猪头雯...阴住比人拐带啊..佳姐姐我都救你5到了..!!!

         还有还有...今天买了一件衣服....成熟啊....我第一次买成熟的衣服....有原因的拉..!!!婷说好看咯....是说我穿起来好看拉..哈哈..!!!

         今天在太广的时候...没想到陈伟国会打电话给我咯...超级出奇的....一年才找我那么几次..上次也是..次次我在东门的时候才来找我...怎么就那么巧..哈哈...!!!可是..他和他条女散了...晕晕晕....在一起7.8年了....都可以散咯...超级无敌可惜.....原本我地个个都以为距地会结埋婚噶拉....但到最后...果一刻都系出现左....哎..5知点讲好..听陈伟国讲吖颜D也...顶顶顶...吓死我...点解距会变到甘无骨气.....果个男仔根本就5值得距爱...三番四次甘伤害距...系我...顶多比多次机会距...就算几爱距都好....都要散..!!!毕竟长痛不如短痛啊嘛...!!!!颜去同个男仔讲句也着...使5使掴人,中要系两吧.!难道你自己无同女仔讲过也嘛...痴线..!!!哎..5知点讲颜好.5知话距傻定话距痴情.,,甘样仲要去稳番人地咯...同距一起到伊家....我捻你伤心多过开心挂...!!!!哎...真系好想打醒你...为左D甘噶男仔.你连你DF.你屋人,都5理了,家下个个都离开你了....你知5知你最后得到噶系咩啊.?除左爱情.你仲要咩...?果年你妈喊住来稳我... 由果一刻开始,我就对你失望了.你令我觉得你好可怕.为左距你咩都做得出.难道系你心目中..你妈妈你屋人..连距都比5上.? 同你一起8年了....8年竟然比5上一个1年噶男仔..!!!心都淡埋..!!!以前仲亲口同我讲....话高中都要一起...以后都要一起...!!!呵...得个讲字噶着.......!!

        5讲了...越讲心情越5好...!!!!!!TMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

刊登時間︰2006-08-24 10:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天

能不能就一直这样..?!

        今日真系超级潮超级无敌无奈啊.....我到天桥时..曹先生先打电话比我..叫我番去先..今晚再稳我咯....甘埋惟有叫番个司机车我番转头咯...本来5想番噶拉..想直接过华妹度..不过都系算了...热死了..番屋训觉好过...番到屋过左阵..距又打电话叫我去华强北咯....我都古到噶拉..打番过来肯定叫我去拉...有D5想去..我埋话除非你过来稳我..如果5系5过...!!哈哈..距就话我好也咯..

       点知来到拉..又话5去咯...玩我..第2次了..跟住两个白痴行到翻身小学果边...顶顶....行下行下就话去牛扒屋咯...一坐就坐到6点几..真系犀利...哈哈。...!!然后晚餐解决好后..就去灵芝公园那散步散步..消化丫...哈哈...!!!!!两个白痴居然去坐摩天轮咯...现在回想起来真得觉得我们很白痴很无聊..哈哈..不过在上面好凉爽好舒服啊...!!!

        坐到8点多就走拉...不过好喜欢果种感觉...坐在那里聊天....说了好多好多的东西...什么都说 ...很好...能不能就一直这样..?!不过还是很怕很怕分开的那一刻,,,我知道我们没办法长久....也许受过一次伤就会懂得保护自己吧..!!!

刊登時間︰2006-08-22 10:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天

..哈哈..好搞笑..!

       今晚同曹先生去红人馆唱K咯..唱唱下就话要睇带...睇鬼片啊...发觉我地好白痴咯...系果D地方睇带啊``怪怪地甘...睇左阵就5睇拉..好鬼恐怖....!!!!跟住同距行番距屋果边去黄振龙度饮凉茶..然后又去吃烧烤....哈哈...好爽...!!!!

       今晚啊东话要沟喔...哈哈..我比距笑死..我同距讲我有条仔..距话知道...距要做我地噶第3者....晕晕...超无奈..!不过距讲得好搞笑咯...哈哈。 ....!!

刊登時間︰2006-08-22 12:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天

闷闷的一天....!

               好无聊好无聊...今天真的好无聊...!

     同曹先生去电子城还完钱之后就去早晨店坐..点几坐到3点先走..哈哈...我地运吉噶..!跟住就去体育馆度行....晕...好热好无聊甘..

         其实家下都算同距一起拉......又拖手又揽我甘...琴日距问我我都话系...但感觉上又好似好5知点甘....哎哎...算了..!不过距都话已经系了...!!!

          今晚本来要滚过去东门的....后来又没去拉...哈哈..好白痴,

            

刊登時間︰2006-08-19 07:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天

我系surper women,哈哈

      今朝8点就起身了..跟住就过上合果边稳黄颖..今日距生日...琴日去万像城时忘记左买礼物.所以今朝曹先生好早就起身陪我去沃尔马买扁蜡笔小新噶带..哈哈..无办法拉...蜡笔小新D也仲难买过KITTY唧..!!!!本来捻住同距去饮早茶噶..但黄颖狂打电话吹我快过去....哎..搞到我个肚仔都快饿死了。.!

      跟住埋同距去买也咯...买左超多也...我成副身家都拧晒出来帮距埋单...一阵都5知点番去咧..!两个拧D也拧到死下死下..真系第一次拧也拧到甘狼狈...超重..只手重到无晒知觉...!!!又热..感觉上我地好似系行紧沙漠甘...顶住个太阳啊..!好艰难先爬到距屋...番到去无一阵又帮距整哩样整果样...一下整西米..一下烘面包..一下煎猪趴..忙左我成朝..超累...由11点几开始搞到成点先有得吃..好无奈..第一次甘过生日会咯...!!!觉得一D都5似生日会...个个都话D也好难吃..哈哈..甘都无解噶....第一次落橱喔....已经好比面了...!我手势好今日D也就我包晒得了.....使搞到我地甘腾鸡啊..!

      点3时曹先生打电话比我....我同距讲下昼5想跟距地过红人馆..想走..距话甘过去距度..我应承左...点半我就走先了..因为真系有D无聊...坐系果度好似傻瓜甘...距爸爸妈妈又番左来..系房度训觉..讲也又要细声..搞到一D气氛都无...!!!!晕死...

      跟住同曹先生去左碌哥哥屋....又是闷闷的...距地两只也系度玩游戏咯...我都系度玩..不过系用手机玩着...哈哈...4点几时我地过电子城..顺便搬部电脑去整.....顶顶...重到我痴线....好睬距两个醒目识行入来...如果5系我行到亚洲眼镜果度...部主机可能比我低坏左了..哈哈....!!!稳番以前果个师傅...距就话只系电源烧坏左...5使15分钟就搞掂了...搞到我以为要天日先有得拧..所以无带钱来..同果个师傅讲话天日再拧钱比距咯..距话好..好睬熟咋...5熟噶话卖左我都5知够5够钱啊..哈哈...

      哈哈...开心死..终于都有电脑玩了....!!!!!!!!!!!YEAH......

刊登時間︰2006-08-19 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]