|
2006 年 8 月 12 日 星期六  
肥死拉....
凌晨12点几时...曹先生问我去5去吃消夜咯..我肯定说不去拉...我不吃消夜的..!然后他姐姐又叫我去....那就去丫..哈哈..他们来到我这边都1点了...第一次这么晚一个人出去....刚下楼..那只狗就贴着我的脚走...搞到我超惊...快喊出来了...但距地未来..想打电话比姐姐....但我知打来都无用...因为距地系车到....就算再快都来5及救我...!
我专登行成蛇形甘..但只狗就系要跟住我....555555555555555555555555..........哭...!!!!!!!!!!!!
吃紧果阵姐姐话天日请我去西乡吃早餐,,,哈哈..当时我觉得超意外...吃早餐都跑到西乡去..但要7点几起身...好早啊..!
7点4曹先生就打电话比我了...比我预计仲要早...喉咙痛..把声好难听..距话我把声比男仔仲要粗咯..比距激死.过阵距姐姐就打比我了....距话叫我家下落去..有人会去安乐小学度接我..埋行出去咯....放假以来..第一次甘5早起身..第一次甘早出来..成条街无咩人..等左好耐好耐.都5见有人来.跟住有部面包车仔咯....个司机对住我笑..我以为距地咯//但无行过去...就觉得距个F应该5会甘成熟挂..!...无理到....跟住入边有个人叫我....距叫我过去..我真系以为系距F啊``因为姐姐无同我讲边个F都无同我讲咩也车..我咩都5知..就等果个人来认我咋..!行埋过去之后...顶顶...入边好多人..!!有个人就话:"靓妹...不记得我们拉.?跟住成班系度笑...白痴...!甘埋走咯...行番去..点知距地5走...系度笑..过左阵..有人打电话比我拉..叫我行过车站度..好睬..!!~可以离开哩度了..拉拉声走...!TMD..成班白痴仔..气死我..!!!!!!!!!!!!好好笑咩..白痴..!
刊登時間︰2006-08-18 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |