##n
##blogdejiajiabbs : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] sc##                                                                                                                                                            
                                                                                                                                     
                                                                                                                                                  

ˊ.尒靜靜靜靜

 

 
MORE...

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

:: 最新日誌 ::

2007-01-30
2007-01-31
哎..没希望了
祝福爷爷
2007-01-17


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

小雯



RSS Feed

2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天

万像城..~~!!

     哈哈...终于都等到今日了....有得拧证拉..开心死....可惜只蚊去左点痔了...5晒得太阳..5知要等到几时先可以去了..!哎..晕死..!

     跟住同曹先生去西乡..去埋西乡又去万像城..真系觉得我地两个好白痴...成6点几先话去..!不过都系我着...一坐就5肯走...晒左成个钟..又饮也又吃也甘...哈哈..!

     去到万像城就去稳我心爱噶KITTY拉...点知我稳5到..上次来记得系系4楼噶咯...但点稳都无...飞信息问距家姐..距话系地铁果层...哈哈...跑番落去..!!!!!!!!!!!真系系度.....好多.好多KITTY的东西...好喜欢.好可爱..好想要..好想全部都要..好想我家开KITTY专卖店...不过我的"好想"都是在做梦拉..哈哈..就买了一盒KITTY的糖..哈哈...今晚就抱着你睡觉拉..!

      要回去的时候..都走到地铁拉..才忘记了买礼物...!!!救命..但那时已经9点半拉..就算了..怕赶不上地铁...!!!!

                   今天真的真的好累......脚累死了..!!!!

刊登時間︰2006-08-18 08:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 
 


2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天

肥死拉....

        凌晨12点几时...曹先生问我去5去吃消夜咯..我肯定说不去拉...我不吃消夜的..!然后他姐姐又叫我去....那就去丫..哈哈..他们来到我这边都1点了...第一次这么晚一个人出去....刚下楼..那只狗就贴着我的脚走...搞到我超惊...快喊出来了...但距地未来..想打电话比姐姐....但我知打来都无用...因为距地系车到....就算再快都来5及救我...!

       我专登行成蛇形甘..但只狗就系要跟住我....555555555555555555555555..........哭...!!!!!!!!!!!!

       吃紧果阵姐姐话天日请我去西乡吃早餐,,,哈哈..当时我觉得超意外...吃早餐都跑到西乡去..但要7点几起身...好早啊..!

       7点4曹先生就打电话比我了...比我预计仲要早...喉咙痛..把声好难听..距话我把声比男仔仲要粗咯..比距激死.过阵距姐姐就打比我了....距话叫我家下落去..有人会去安乐小学度接我..埋行出去咯....放假以来..第一次甘5早起身..第一次甘早出来..成条街无咩人..等左好耐好耐.都5见有人来.跟住有部面包车仔咯....个司机对住我笑..我以为距地咯//但无行过去...就觉得距个F应该5会甘成熟挂..!...无理到....跟住入边有个人叫我....距叫我过去..我真系以为系距F啊``因为姐姐无同我讲边个F都无同我讲咩也车..我咩都5知..就等果个人来认我咋..!行埋过去之后...顶顶...入边好多人..!!有个人就话:"靓妹...不记得我们拉.?跟住成班系度笑...白痴...!甘埋走咯...行番去..点知距地5走...系度笑..过左阵..有人打电话比我拉..叫我行过车站度..好睬..!!~可以离开哩度了..拉拉声走...!TMD..成班白痴仔..气死我..!!!!!!!!!!!!好好笑咩..白痴..!

刊登時間︰2006-08-18 08:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 
 


2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天

他妈的..气死我..!

       今晚同TING滚左去西乡番来之后...埋顺便去金碟轩买早餐咯..落左车之后就见度有个男仔对住我笑..我都费事睬距了..我入去距又入...我拧盘距又拧盘...D眼神成日都偷埋过来..搞到我好惊..可能因为人多...我想过去拧沙拉...果个死也就向我行过来..跟住用个盘打我PP...距妈妈....气死我...我望番过去..以为距叫我着...我真系太单纯了..我比人抽水啊...望番过去人地会理你嘛...白痴...!我都算了...好睬距5系用手..不过就算用手我都5知点了....我没那个料去骂他啊..555555..

       我企系门口度...个白痴运吉噶...咩都无买..就出来...阻住个地球转甘啊..!..我扮5知咯..距只手想伸过来甘啊。..我埋行开咯..距边行仲要边望过来..白痴...!!前世无见过女仔啊...///!!!痴线....!~~~

        要番屋果时又比只狗吓亲...................5555555555555555555555555555

刊登時間︰2006-08-18 07:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 
 


2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天

第一次开房..

       今日又滚左去K-ONE.哈哈..第一次开房...成日都人地叫...稳番次我叫番人了...临出门前..华妹先话5来咯...因为那个那个啊..她说好痛...所以就不可以逼她来拉..!才去了5个人.有些人又不想叫.想叫某人去.但有些人说不想见到他.所以又没拉..删来删去..剩下那么几个..哈哈...才5个人.空间好大...感觉怪怪的..!

       天天去唱K..无聊死了..!!~~~可是又没地方去....哎哎哎哎.....好想快点开学...!开了学就不用闷了..

刊登時間︰2006-08-18 07:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 
 


2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天

今晚好好好无奈...

    今晚滚左去上合果边..超晕..未去过果度.都5知边度打边度..好似度度都一样噶..惊惊地..系东方明珠度等曹先生咯..等左好耐好耐距先过来...5单止系猪8戒仲要系乌龟...一见到着..好似我前世同距lou乱骨头甘..一直吵到嘉旺先停...永远都同距无办法倾解..无奈死...今晚发觉距表情认真起来...比我感觉好惊..好似嬲左甘...但事实5系...!~~

     一上到2楼着..哇...吓死..成班'黑社会"全部望晒过来..好5知点...果只也又行得超快..追埋过去咯...超快的..哈哈..好象闪电那样...哈哈....开玩笑的拉..!我要是真的那么快..就没有今天的刘翔拉..!

    碌哥哥都系度哦..还有两个不认识的.刚去到着...他们就说要出去一下..搞到剩下我们两个..距姐姐又未来.坐左一阵之后..发觉果边果两个男仔成日都望过来.晕了..搞到我坐又5系...扮5知又5系...一比人望住我就好5自在噶拉...真系好好好好好好5知点算...!!扑扑扑..有咩好望...!!!姐姐来左之后...我地3个开台..玩斗地主...但我5多识玩...识少少拉..所以所以..XXXXXX.!

     系果度猫到11点...跟住同姐姐仲有曹先生去沃尔马买也...番到来之后..超无奈..碌哥哥话我地好幸福咯...一家人去行街.!!顶顶..什么一家人嘛..才不是咧....朋友咋嘛...就喜欢乱说...!!!

刊登時間︰2006-08-18 07:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]