##n
##blogdejiajiabbs : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] sc##                                                                                                                                                            
                                                                                                                                     
                                                                                                                                                  

ˊ.尒靜靜靜靜

 

 
MORE...

« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 最新日誌 ::

2007-01-30
2007-01-31
哎..没希望了
祝福爷爷
2007-01-17


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

小雯



RSS Feed

2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天

情人節...!

       今日過左東哥哥屋燒烤.....哈哈..好好玩...燒烤好好玩..我就中意燒..但5中意喫...都有人中意喫5中意燒嘎嘛..所以我地埋等價交換囖..哈哈..!!!有個人好好玩..我叫距"叔叔"囖.哈哈,,其實距都5繫叔叔..頂左21歲左右..!我專登嘎嘛..鬼叫距玩我..!我做緊夀司時..洗完手D水就來散我..可惜我5得閑..如果5繫我實玩繙距..又矮仔靜矮仔靜甘叫我囖...距好高嘛..米8都無..哈哈..!跑又跑5過我.!暈..后來曹先生先同我講..距繫香港黑社會嘎..頂頂..嚇死我..我仲叫距靚仔..555555.距會5會穩人斬我嘎...媽媽啊..救命啊..哈哈..講下笑着.不知幾玩得..比距笑死...!

         甘次繫我第一次做夀司囖..得一個哥哥喫得最多..忘記距叫咩名囖...果日我巖好着紅色衫..距就成日叫我紅衣女啷..頂頂..超難聽...!成日叫我去整夀司比距喫.哈哈...古5到第一次整就甘成功囖..開心死..但擰上樓比曹先生時..距竟然掛住打機5喫.!好嬲.!我第一次整距竟然5喫囖...其實甘多人啊..我最希望就繫距同姐姐會喫囖..但姐姐飲大左..所以無喫到...我應承過整比距喫嘎..但最后都繫無喫到..失望>...!曹立明超好也囖..掛住打機...5喫..哼哼..嬲死妳..!講真..當時真繫有D嬲...不過都繫算啦..距又5喜歡喫夀司..都無可能逼距...所以無點理距,,!!!!!!!!!!!!!因為生氣丫..他逼我生氣得..我也不想..!

        10點幾時飛左信息同爸爸講夜D繙囖...距地一直玩到11點幾先繙..個個都話5想繙.話最后一晚肯定5繙屋嘎啦..!搞到我都有D咩添..不過又繫唧..開學之后就無可能好似傢下甘日日都甘得閑..日日都有得玩啦..!所以碌哥哥同距送我繙屋.跟住再等我落繙去穩距地囖..我隻繫繙屋交貨嘎着..哈哈..!!!

         成點幾先齣去囖..講真..真繫第一次甘夜仲齣去....原本5多敢去嘎..!但都繫去左..哎哎..覺得自己好似變左好多甘...對于距地來講繫米壞左..我都5知..希望以后都5會啦..!!!!因為我要一直都做乖乖女啊..哈哈!!!

         對哦..曹先生送左個情侶額比我啊..哈哈.....我一定會好好保護嘎..!!!!!!!!!!!!!!!有距就有我..無距就無距.哈哈..好似誇張左..!!

刊登時間︰2006-09-02 12:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天

香港....!!!

          今朝我训到好啉时.蚊就过来系度大叫:"罗静佳,.今日晴空万里.XXXX(又系成语.忘记了.)甘噶天气去香港最好啊..!!!甘我琴晚临训前都有捻过索性天日去算了.5想一日拖过一日.!不过琴晚应承左今日陪老婆去东门噶.!哈哈..但最后就放左距飞机.对不起哦.老婆..我是很想陪你去拉..可是去香港肯定要在这两天选一天...下次补回拉`哈哈.!

           好黑仔咯..岩讲起话上次去香港张百达通嘀5过....点知甘次我又拧中左咯...仲要系两次都嘀5过..搞到我要跑去客服中心两次...又鬼甘远...好累..!!!!哎哎...系罗湖上左九广地铁之后....好多人.又逼.!我又眼训喔..琴晚成点先训.今朝9点几就吵我起身了..!坐系果度好想训..好晕..!训5够嘛..!!!甘次好怪咯...好似漫无目的甘行...到"兰豪芳"(5知点写)时..比个男人拖住咯..话要我地帮距做份问卷调查喔.关于骨质疏松噶..本来5想噶..因为我地知有一就肯定有二噶拉..做埋问卷一阵都5知有咩啊.!但就系甘缠住我地..话今日5做到几多个人就无饭吃喔..甘米帮咯...做完拉..又比张单要我地上去做D咩面部测试..甘次真系睬距都傻拉...就话我地5得闲...距一直跟到我地到兰豪芳咯..我就话我地行完街番来再稳你..跟住距就话..两分钟之后落来啊.我系下面等你地..哈哈..甘就撇左距了...但我地5可以行番果个门..兜左第2个门.都5知边度来噶...行下行下行到街市果边了...本来果边有好多也行噶.最衰都系距..!哼哼...!行左个大弯就行番转头坐地铁过湾仔同旺角.!去左惠康买左好多好多汽水.哈哈..都系哩边买5到噶..距D包装好靓好特别.不过就全部英文.睇5明..!!!哈哈..跟住我地两个抽住成几抽也去时代广场...想买防晒但买5到..个小姐话全港都无货喔..我晕...转登兜过来竟然话无.!心都淡埋.又去左卓越同SASA.....要买手信..但5知买咩..因为哩边真系无咩好行...就死过去优之良品咯..无办法.....除左哩个我真系5知有D咩仲可以买..!!!

              来之前噶几日...蚊就话要去星光大道..话D路程全部查好晒拉....点知得个吉..都无去度..距话好累5想行喔...超无奈..就专登过香港SHOPPING啊...甘我系深圳米仲好...又便.D地方我又熟..哩边.人又多到死.D也又贵.地方又5熟..!!哎哎....人地好想去星光大道噶嘛..55555555555555555.现在炮汤拉..!!!

               4点几就行完街了..但惊坐车太多人.所以就一直系度消磨时间..叫距去姨姨屋度坐下距又5肯..晚餐距会请我地吃饭噶嘛.又可以休息下.哈哈...话5定距会带我地去行街呢..!!!!可是她不要...五点多就走人拉....来到这边8点多..!!我顶顶顶....D也真系重到我连吖妈都5认得...十只手指拧到无晒知觉..超累...超痛..!!!蚊重死...背住成打汽水..哈哈....距话距个包包放低落来肯定识飞喔..哈哈.比距笑死..因为D重也放低左个人就轻松左喔..!哈哈....个比喻真系好..!!番到来好累好肚饿...成个人散晒.爸爸妈妈又去左冠城吃饭..屋无饭吃...我晕死拉...!!!55555..

               本来番来时.我地捻住系老街度落车..跟住去稳我老婆...但点知距地翻左咯...仲话系碌哥哥屋度饮酒喔...!!!!

刊登時間︰2006-08-29 09:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天

miss YOU

         姐姐话天日过香港.!本来今日要去了.但琴晚太夜训..所以距话天日去喔..啊啊...5想去啊..突然5知道过香港做咩.好似都无咩也要买.去白行....想陪曹先生去东门多D..!!!距地去太广睇戏啊...其实我好想去.因为我一直都想去太广睇戏.次次5系因为哩样5系因为果样.搞到无得去睇...甘次就时间上有冲突...距妈妈..!!!!!555555555555555555555555555.

          查过香港果边天气了.天日好似会落雨啊...我就话5好去拉.距话无所谓..好似专登同我做对甘囖.!落雨去有咩意思啊..!超憎落雨出街...湿沥沥甘.行起都烦...!!!!鬼叫我要靠距同我去咩...如果有人同我去...我就5使就距拉..哎哎..天啊..你一定要保佑我天日去5成啊....!!!!!!

          今晚同老婆去万佳买也.跟住去大富豪吃也.再跟住去灵芝公园度坐坐...先坐果一阵着,距姐姐就话要距番了..!晕晕...这样就回来拉....哈哈..不过还好.我比爸爸妈妈先回到5分钟.!

刊登時間︰2006-08-28 10:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天

怕!怕!怕!!!!!!

         今朝7点几就番到屋了....超惊...番到来全部都系度训觉,,,好彩..!!!甘我都番房训..琴晚无点训...眼训死..!!!跟住曹先生打电话比我咯.我地两个齐齐系度捻点稳借口搞掂我爸爸..哈哈..笑死..不过都系好惊咯...距就爽了...距爸爸就话以后5好系人屋训拉..就甘讲左句咋....555555.如果我爸爸系甘就好拉...!!!

          但系训得好5安乐..好惊训训下爸爸拖我起身闹...或者审我.超惊距以后都话5比我出....或者XXXXXXXXXXX..自己系度乱捻咯..捻捻下就训左了...!!!点知一训就训到12点...!!肚饿...但5敢过去吃饭..,训系张床度又差D训左甘..!!!出厅睇电视..突然爸爸过左来..好呃甘问我:"你琴晚去左边.点解5番来训."吓死我...我就是但话系同学屋训.....好似无点讲..跟住又话"屋K有几百间房..做咩要去人地度训...XXXXXX..!甘距就过左去隔离厅了...5555555.大步滥过..无事!散左我两句着..好睬...!!!比我想象中噶轻好多...姐姐都甘话!哈哈...以为爸爸甘次要大发龙威...好睬无..有噶话5知点算...不过事实系我错先...距闹我系应该噶..>!!!!

                  我以后不敢了...........5555555

刊登時間︰2006-08-26 04:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天

原来饮多左果种感觉真系好辛苦..!!!!

        今日同陈伟国.曹先生.吴少存.梁思芳去左红人馆哦..哈哈..第一次同距地出去咯..!!!!!!坐低无几耐着....陈伟国就话.趁你条仔仲未来.我要灌醉你..!!!!!哈哈..当时我真系5惊....点知后面越饮越多..以前一杯酒够我饮成个下昼..家下..三啖就搞掂了...!!!!曹先生来左之后..我又同距饮左两杯....坐系果度无事唧...!!!想起身拧也比陈伟国着...TMMMMMDDD..头好晕...好似识飞甘...好辛苦...又无力...跟住就系一直甘上厕所...5.6分钟就去一次..好顶5顺啊..搞到我5好烦..想坐多阵都5得...!!!!!-_-!!!!

        都5知自己有无讲到D咩5应该讲噶也啊。..!!!不过应该没有拉..因为还很清醒.只是晕晕的..!!!!唱完后.我和曹先生还有陈伟国在红人馆外面的楼梯坐...坐到不想走..坐在那里好舒服啊..哈哈.....那个笨笨的Mr cao.居然说只有在我喝醉的时候对他好..哼哼..哪里是...!!!!有醉没醉都是对你好的拉..!!!!不过和他一起真的很开心拉...我也不知道为什么...有时候看到他扮也.或者流露出那种很无辜的眼神..就让我有一种很想疼他的感觉....还是不知道为什么拉..!!!!老是叫我成熟...要那么成熟干什么...成熟了就不会像现在这么开心拉...!!!!不过他自己也幼稚拉..好象和小孩子一起的感觉,..!!可是我就是很喜欢这种感觉丫..........!!!

          我们吃完饭以后..就去了陈伟国家...后来吖颜也去了...!!!见到她的时候....好象有种很陌生的感觉..一时间不知道说什么好..!就互相打了招呼....整个晚上没有怎么和她说话..其实表面我好象很不在乎.但是我内心真的很在乎她..很想知道这半年来她过得怎样.很想知道她现在和他怎样了.很想知道我们什么时候可以回到好象以前那样子....好多好多的很想知道..!!!可是..过去的不能再从来吧!!!!!

          坐到11点多时...大家都不想走..陈XX就说今晚在这里睡咯..我不知道哪里来的胆子..居然说好..!!!用酒借胆吧..哈哈...然后我们就送颜回到她花园门口,我就和曹先生慢慢的走回家...!!他在楼下等我...我在楼上跑来跑去的找东西..爸爸妈妈坐在客厅里..气氛好象很严肃那样.//所以我不敢问他们今晚可不可以出去睡..就找姐姐帮我.....她跟爸爸说我出去吃消夜..他说那么晚还出去..去睡觉就什么都不知道拉..!我没理拉..直接就跑下去拉....因为他在等我嘛..!成功了....叮..!哈哈....!!到了他家..其实还是一样没事做.!我就说去红人馆唱K咯...其实 我只是随便说说拉..没想他们说好咯..哈哈..!!!第一次这么晚出来..第一次这么晚来这些地方.第一次这么晚和3个男孩子出去唱K....不知道怎么说好..!!!!唱到凌晨2点就番去了...顶顶...我专登5拧手机出去....成24个未接电话...吓死我...爸爸打左14个电话比我...!!!仲有姐姐.家姐.碌哥哥....我晕晕晕晕......全世界都系度稳我地两个....5知点..后来曹先生索性叫我关机咯..话手机无电喔..真系关左..哈哈...!!!不过其实真系有D惊惊...见度家姐条信息话..快D番来啊.5系讲笑..老豆好嬲啊!!!吓我死一死甘...不过果阵都2点几了...算了...天日先算拉...哈哈..训觉...!!!!

刊登時間︰2006-08-26 04:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]