|
2006 年 9 月 16 日 星期六  
东门东门,小东
今日去东门..都系为左买对鞋着..哈哈..好无奈.!!!早上起身就等曹立明电话咯....捻住早D去早D番嘛..一直等到1点几都无打比我...后来我上Q..距话我手机无信号..打5入....晕死了...部机又好鬼得意..成日都无信号.一充电又会死机..超级无敌无奈..唯一等到星期同雪换番拉..!!
滚到东门去都成2点几3点了....超多人..今日星期六嘛..其实都有捻过5去..哈哈..不过埋当系去玩下.同D人逼下咯..!跟住想去买果对白板鞋有画士多卑利噶..!我觉得几得意下咯..上次同距家姐去.我都几想买下噶拉..但后来又觉得般般,哈哈..今次系5知买咩所以买番果对咯..但点知果只也话5好睇....跟住后来我话豹纹果对..只款又几好...距又话5好咯..一下话着到甘幼稚..一下又甘成熟甘..所以又无买到...其实我喜欢变来变去....D风格5同其实都几好...比人感觉都5同D....如果我有钱..系富婆噶话..实买好多好多噶衫同鞋..见度靓就上,,一日一套都得啊/....!!!!哈哈...
跟住只也同蛤蟆仔去买裤咯..我比个老板笑死...距开价80几....我就笑..跟住距就话你要可以优惠D噶嘛...甘我就话35.距又噼里啪啦甘讲一大堆也...好搞笑...距两个超识做生意..搞到我觉得个女仔有D烦...蛤蟆仔都话5要拉...距狂话要..仲话点好点好....果阵我超想讲人地都5要..!!!不过又好似咩..所以算了..!!!!蛤蟆仔容易凼咯..买左..两条距话80.我话70.距5肯.甘我就话75..成交...哈哈..!!
买完也就去吃也...哈哈..!!!好吃好吃..好喜欢去东门吃也..好鬼好吃...只也为左要吃手抓饼..街头行到街尾甘啊,猪就真系猪.就识吃 ...仲话我今日吃5到我就5番屋K...哈哈..成个细路甘..我比距笑死..!不过后来都稳到唧..!哈哈...仲见度莹子添..次次来亲东门都见度DF噶.!!!
刊登時間︰2006-09-17 12:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |