##n
##blogdejiajiabbs : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] sc##                                                                                                                                                            
                                                                                                                                     
                                                                                                                                                  

ˊ.尒靜靜靜靜

 

 
MORE...

« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

:: 最新日誌 ::

2007-01-30
2007-01-31
哎..没希望了
祝福爷爷
2007-01-17


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

小雯



RSS Feed

2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天

2006-12-26

 好耐都无写日记了.搞到我有好多事情都错过记低.哎.!都5知部机发咩嚎.相册睇5到就算拉.连日记都写5到..超想打死距.!
    下星期放7日啊,都5知滚去边好,问题系无钱啊,555555.哩个星期真系超级无敌穷,就得坐车噶钱.次次去完东门番来,我都要输血唧..问题系甘次无血比我输..爸爸5比我输啊,55555.穷死了穷死了....如果突然有个贼行埋来打劫我.,甘就真系算距5好采了.我系有钱啊,我比D散纸你咯..哈哈.....所以我番学放学都5使惊.!!!
   琴日圣诞..但闷死.前日平安夜..都闷死,一D都无圣诞气氛.好无瘾..好平淡..  闷到可以令人发嚎了.!哈哈```不过唯一开心噶就系有好多人同我讲圣诞快乐啊.仲有D好耐无联系噶人都稳我.真系一个好日子.!哈哈.
   2月18.过年.我同只猪半年.好巧.果然又系好日子.希望今年过年5好番家乡.不然就要分隔两地.好惨的.哈哈.破我历史性的记录..厉害厉害.!

    有些回忆.总会让人的心隐隐作痛.!

刊登時間︰2006-12-26 06:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 11 月 22 日  星期三   陰天

冻/....!!!

        哈哈..好耐都无写日记了..个个都话我懒..其实又5系话完全懒唧....最终目的都系因为无也写咋....无乜特别事发生嘛...

        哩几日冻番了.好好..好喜欢冬天...一个令我好熟悉噶冬天...5知点解会捻起距.捻起好多好多噶也..哎...不过都过左去了..捻甘多又有咩用..距系距.我系我...大家始终5系同一个世界噶人..要走噶迟早都会早...

        好想自己出去赚钱.自己养自己.5想靠屋企人.觉得好无志气好无用.咩都系用屋企.用距赚噶钱就要比距管住晒.咩都要听距讲.因为距大老.所以就要睇人面色..好烦....!!!!

刊登時間︰2006-11-22 05:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天

555.好掛住我隻傻B啊...

       今朝大明同我講.話B仔琴晚死左...555555.聽左好5知點..一條生命就甘結束左..先3個幾月.甘就死左...555..好殘忍..!琴日帶距去醫院見到距個樣甘無精神都有D心痛...比個醫生按距個肚..B仔就狂嘔..同阨左D血齣來.跟住個醫生話如果醫5好嘎話.就要打安樂死..等距自然甘死.....霎時間真繫覺得甘做好殘忍...好似等于殺死左一個巖齣世無幾耐嘎BB仔甘....

       跟住我地就帶B仔繙繙去買距果度..個醫生幫距打掉針.我地就走先.放距繫果度一晚...原本我地唸住放棄算暸...就擺繫個醫生度.等距自己醫.醫得好嘎話距又可以擰去賣暸.但最后都繫無囖..B仔死左..其實都5關個醫生嘎事..但繫距就話賠繙隻狗狗比我地..今日下驟去到..我地幫隻新狗狗買左好多也..特別件衫衫仲搞笑...着起身好鬼得意啊..哈哈.>!

          好想B仔啊....55555555555555555555

刊登時間︰2006-11-12 10:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天

為甚麼妳總要讓人擔心.?

       今日下驟.小雯同曹大明去食煙比人抓走左..!真繫好火.叫左距地5好去.5好喫.又應承過我5食.傢下仲要逃課去喫.比人抓埋.仲要比人懷疑距地嘎關繫.!呵.我真繫5知仲可以講D咩.除左無奈.我仲可以做D咩也..!少喫一陣煙5會點嘎..!甘大個人仲甘5識唸.想喫就要即刻去喫嘎拉咩.?!我5明.點解我叫住大明5好去.距5聽.小雯一叫距就走.!由距轉身走嘎果一刻.我已經5想再理距.!距都5聽我講啦.我做咩仲要曬甘多口水去勸距繙來.!小雯我無資格嬲距.距想做咩也我都阻止5到.!我繫5喜歡妳地喫煙.喫煙對身體.對皮膚無一樣好處...明知無好處.但都要去喫.!我知道妳地都可以唸到一大堆理由去推繙我.!甘我都無也好講.要講嘎我都講曬l暸.聽5聽就睇妳地自己.!傢下5繫話封建咩也..E+見得多.自己都接觸得多哩種情況哩種人.我都接受到暸.因為已經繫哩種有煙嘎環境暸.!但問題繫妳地5識得去點愛惜自己啊.!已經將身體擰齣來摧殘甘.甘細就開始食.食到老那..個肺都5知變色暸..!5講暸.講得多嫌我煩嫌我羅嗦.!

       有D也可能到無髮忍讓時.就會唸辦法解決.!一錯再錯.一次又一次甘令我傷心.一次次嘎希望.到最后都繫變成絕望.!我5想放棄妳.所以先選擇原諒妳.!我生日同妳HI也果晚.我個心已經好痛好痛.痛到好想快D結束哩一切.我5想再麵對D甘嘎事.明明自己繫可以開開心心甘過日子.甘點解我5選擇哩D甘嘎生活.?妳明5明啊..?!應承過我嘎也做5到.講過嘎也又5算數.!每次同我講點點點時.我都當故仔甘聽.聽過就算.開心過就算暸..!兩個人繫米一齊最基本嘎就繫信任.妳都無辦法做到令我信任妳.甘要我點去相信妳啊以后.!

        點解妳比5到果種安全踏實嘎感覺我..? 有時候我真得髮覺我們之間沒有愛情.!隻是有感情.習慣對方而已.!沒有我想要的.是我的問題.還是妳的問題.?!我也不知道................

刊登時間︰2006-11-08 05:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 


2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天

煩.什麼都不想想.!

       

 

 

      有很多很多的東西想寫....可是又不知道寫什麼.哎.!!!!!!!!!!煩.!煩.!煩.!

 

                      ..以前的手機沒嘞....很多的東西也沒嘞...再也找不到嘞.傷心.!!!

我的囬憶也沒嘞..也許這一切也就該結束嘞...365天,沒有一天不想起妳.!

   

            這個季節好清新.好熟悉.好懷唸.如果可以.我真的想囬到過去..!

 

  想一個人真的可以想到心痛.!

           為什麼.就隻想為妳守候.在妳身邊就夠.遠近我都接受.!

            每次當妳轉身的時候.我的心在痛

刊登時間︰2006-11-06 09:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]