|
2006 年 12 月 26 日 星期二  
2006-12-26
好耐都无写日记了.搞到我有好多事情都错过记低.哎.!都5知部机发咩嚎.相册睇5到就算拉.连日记都写5到..超想打死距.!
下星期放7日啊,都5知滚去边好,问题系无钱啊,555555.哩个星期真系超级无敌穷,就得坐车噶钱.次次去完东门番来,我都要输血唧..问题系甘次无血比我输..爸爸5比我输啊,55555.穷死了穷死了....如果突然有个贼行埋来打劫我.,甘就真系算距5好采了.我系有钱啊,我比D散纸你咯..哈哈.....所以我番学放学都5使惊.!!!
琴日圣诞..但闷死.前日平安夜..都闷死,一D都无圣诞气氛.好无瘾..好平淡.. 闷到可以令人发嚎了.!哈哈```不过唯一开心噶就系有好多人同我讲圣诞快乐啊.仲有D好耐无联系噶人都稳我.真系一个好日子.!哈哈.
2月18.过年.我同只猪半年.好巧.果然又系好日子.希望今年过年5好番家乡.不然就要分隔两地.好惨的.哈哈.破我历史性的记录..厉害厉害.!
有些回忆.总会让人的心隐隐作痛.!
刊登時間︰2006-12-26 06:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |