| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 台北之行出發前一星期 |
分類: 日日餘事 |
仲有一個星期我就可以去台北大玩特玩啦,今次係我第一次去呢個地方,仲要自由行呀;所以都比較緊張。不過唔緊要,反正我都一早攪掂哂啲簽証同拎埋本護照啦,依家係爭點plan個行程姐。
去到果邊呢5日4夜我會影多d相放上黎嫁啦,有人睇都可以同大家分享下我d遊記嘛。
今個假期過左之後我要比從前更拼命去工作啦,始終我唔想成世都靠打份工去生活既人,不過講就易既,但我知我要做既事就算點都會做好佢既!所以我唔會擔心自己啦。
台北!我黎啦!!

|
| 發表時間:2012-05-08 03:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 三條仔元朗堂記食蟹之行 |
分類: 飲飲食食 |
冇咩特別要講,簡單一句:好食!!
睇相啦!
炒蜆冇咩特別,但唔難食;個炸豆腐一流!!

呢個!!招牌菜!!"堂記辣蟹" 堅得!!

ps: 果然好食,一定再黎。 |
| 發表時間:2012-05-07 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 旺角宮崎燒肉味道一流 服務三流 |
分類: 飲飲食食 |
今日係我同玩GAME識既朋友仔既飯聚,全程安排由我呢個幫主定既。
搵左好耐,終於決定去旺角果邊既"宮崎日式燒肉"舉行我地既組織聚會。
但去到就有D不愉快事件,一早訂左位但就要我地等多成個鍾,另外坐低左之後覺得d侍應服務真係麻麻,但算啦;反正都坐低左。
食物方面都幾多選擇:一坐低一人送一隻巨型虎蝦、和牛粒、羊架、海螺、青口、另外可以點埋魚生同小食。


羊架好軟,肉汁好多;海螺真係算大隻,都幾鮮。

ps: 都幾好食啦,埋單210蚊一位,唔算貴;會再去食。
地址:旺角彌敦道625號雅蘭中心二期地庫A舖
|
| 發表時間:2012-05-07 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|