我成幾個月無打blog, 而家打番有種非筆墨所能形容既感覺.
會考過後到而家, 身邊唔少同學都有搵工做,
但我搵唔到工(可能係我無努力去搵掛),
過左幾個月, 我感覺到除左自己成熟左少少(有d方面唔係,可能更幼稚)同埋手結他有一點點進步之外,
我好似冇乜改變 / 成長
在搭車回家路上, 我望住個窗, 當停燈位既時候,
我望住d景物唔郁, 架車停滯不前,
我突然覺得我自己好唔鐘意呢種感覺
如同做人一樣, 我唔甘於現況,
我鐘意進步, 而且我需要進步
其實大概沒有人會喜歡停滯吧!
加油! 生活在這繁華的都市內, 我和你都需要進步, 為所想而奮鬥!
p.s. 突然想打番blog係有一位知己(其實都已經唔係朋友, 因為我同佢實在太friend太好感情了)近排開始打blog,
所以想同佢一齊玩下 =p
|