今日距離我會考第一科仲有26日
自問唔係勤力既人, 連畢業試都冇盡全力去溫, 去考
但希望黎緊既日子唔好俾任何事情影響到自己既溫習
用盡全力
計計下, 其實每日溫10個鐘
7科黎講, 我仲有26日
每一科我都仲有30幾個鐘去溫
希望能夠善用呢d時間, 將溫到既野o係考試到寫番出黎
求主你真係可以俾到我同其他會考生有一個平靜既心去面對會考,
亦拖帶我, 加力俾我去完成我既溫習!!
努力!!! 唔好做一啲會令自己後悔既事情!!!
No Pain, No Gain!!!!!!
唔努力, 冇成果係應該既!
有努力過, 即使最後得唔到任何成果,
都至少有"努力過"呢一樣珍貴既野!!!
|