開學第二日!!!(正式上堂).....今日就冇咩咁特別.....不過特
別就特別在今日冇Maths堂.....可以有一日逃過大難----抽
籤做數!!!!
但係有兩堂都超悶....中文+IS-.-悶到喊T_T....中文堂就聽
老師講野聽到悶......成日講佢平日既生活~~~IS堂悶就悶在
成日聽到Miss Fan 笑同埋唔知佢up D咩!!!不過佢示範用洗
眼水個陣時都幾搞笑-.-
英文堂仲要默書.....係冇野比你溫....即興!!肯定唔合格!!
入hall聽陳sir講野都有D悶....差D可以著,但係佢突然爆左一
句即刻醒哂......最後完個陣時仲以為佢會玩野....好似上年
咁....之後打(騙你的)!!-.-
最後上ICP堂,分位先死!!冇得比我揀,一講就話我好想去第
三組-.-仲要比埋黃浩嘉我-.-超悶...冇野講...唉~~ |