MY"s BloG
jimmyup
暱稱: JiMMy 小熹
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-08
Path
2009-12-03
軍訓(超短版)
軍訓前
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
music


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 172
今日人氣: 0
累積人氣: 946
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 24 日  星期四   酷熱


冇主題 分類: 未分類

LEe幾日都唔錯....因為唔洗上數學堂....Miss朱豬流感!!!

最難頂既一堂係LEe個星期終於唔洗上la -[]-

 

最近超多人中招....個個都病哂...數埋都唔知有幾多個!!!

有D老師都中招...但係始終都係唔停課-0-

咩學校黎架??

出面仲要有大大粒既屎(石屎)跌落黎-.-

 

 

 



2009 年 9 月 17 日  星期四   颱風


連續幾日既事 分類: 未分類

 

今次遲左打-.-因為日日都勁多hw

 

上個星期五....我地成班人去左唱K...因為

Nancy生日^^果日都有好多人去左!!有8個

男,3個女.....男既有jacky,歐煜,so,加x,我,超

人,蕭同埋病緊既鍵鴻哥!!女既唔洗講就知

一定有壽星Nancy啦.....仲有大頭同郭秋x(唔

記得點寫)-.-陳超行仲要唱得好high^^個個都

好開心....唱到8點幾

 

前日打風超爽@@D風勁大.....就黎成個人連

埋棟樓都比強風吹走(搞gag)-.-果日留左係屋

企....不過一朝早聽到掛8號真係超happy!!

 

尋日....田徑隊出現奇績....勁多人入左....成張人

名紙咁多!!創新高.....由之前既田徑組變成田徑

隊...真係誇張!!!之前10隻手指數得哂!!!!仲有我

地既歐煜做隊長....jacky做副隊長兼助手^^

 

今日數學Quiz完....一定唔合格-.-

 



2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


2009-09-09 分類: 未分類

 

今日...係最慘既一日...最累既一日....由Lunch Time之

後開始-.-Lunch Time之後就係PE堂.....有成大半堂都

係陳sir講野...好悶!!之後就開始直落特訓.....最強既特

訓...首先PE第二堂要係32分鐘之內跑8個圈....個個都

差唔多係到行-.-所以好輕鬆^^

 

但係上完PE堂...就要直落練田徑...最辛苦既訓練....要做

3次重複既野..好似sit up,掌上壓,跳繩咁啦....好多!!!跟住

仲要跑6個圈...跑到要生要死咁-.-最後陳sir仲叫我地練速

度....沖左幾次...就黎暈低=.=''練死....練到6點鐘.....番到去

7點幾=.=



2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


2009-09-08 分類: 未分類

 

今日一朝早返學.....去到車站個陣,我就已經見到架車爆

哂....冇哂位!!!跟住我諗住坐下一架..點知比我見到

MKH(麥xx)...之後我就上左車....開車之後....我已經覺得

個博頭好累...因為咩住個書包.....勁重!!跟住又big.....又

好想訓覺zzzz......下次我一定唔會再坐滿座既車...膠膠地-.-

 

仲有,今日上左CKK堂....爽爆....佢好似變左小小....惡左D

咁啦...不過遲D一定現形.....變番2D既CKK....哈哈!!

 

IS堂最悶.....個Miss Fan 講黎講去都係個頁...有病!!!用左3日教一頁=.=

 

聽日唔知會唔會Check 7 頭呢?

 



2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


2009-09-04 分類: 未分類

 

開學第二日!!!(正式上堂).....今日就冇咩咁特別.....不過特

別就特別在今日冇Maths堂.....可以有一日逃過大難----抽

籤做數!!!!

 

但係有兩堂都超悶....中文+IS-.-悶到喊T_T....中文堂就聽

老師講野聽到悶......成日講佢平日既生活~~~IS堂悶就悶在

成日聽到Miss Fan 笑同埋唔知佢up D咩!!!不過佢示範用洗

眼水個陣時都幾搞笑-.-

 

英文堂仲要默書.....係冇野比你溫....即興!!肯定唔合格!!

入hall聽陳sir講野都有D悶....差D可以著,但係佢突然爆左一

句即刻醒哂......最後完個陣時仲以為佢會玩野....好似上年

咁....之後打(騙你的)!!-.-

 

最後上ICP堂,分位先死!!冇得比我揀,一講就話我好想去第

三組-.-仲要比埋黃浩嘉我-.-超悶...冇野講...唉~~