MY"s BloG
jimmyup
暱稱: JiMMy 小熹
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-08
Path
2009-12-03
軍訓(超短版)
軍訓前
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
music


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 172
今日人氣: 0
累積人氣: 949
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 30 日  星期四   陰天


2009-07-30 愉快 分類: 未分類

 

前幾日,同Jacky佢地去左燒野食......初頭聽佢地講話有好多人....點知!!最後得番幾條友去....仲要

全部都係男既~~.去到勁鬼悶....又熱,冇哂胃口食野=.=不過,夜晚有條友勁鬼好笑,走埋尼講埋D不

雅既野,又係到搞gag=.=飲大左!!條友

今日,我地一朝早又去唱k,不過都幾爽,但係唱左一陣我地就走左,之後去左打機.......

聽日去動漫......去街去得超密=.=



2009 年 7 月 17 日  星期五   酷熱


2009-07-17 疲倦 分類: 未分類

 

前日,我同埋班同學去左睇戲....我地睇左哈利波特.....超爽.....幾好睇^.^.....但係今集哈利波特講既野得好少......令到我又要等成年先知道之後既劇情會點...又要等下一集!!!好期待!!!!

第二日,即係尋日.....我同班同學去左camp....去左西貢..超遠=.=去到個陣.....我地即刻睇下間房係點.....點知間房又細,又舊......唉~開左冷氣之後,我地發覺間房好朝濕....人地間房又唔會今.....好乾燥!!之後我地發覺間房真係同人地間房好唔同......我地間房仲有蜘蛛....房既擺設仲要好怪......又有塊鏡係到.....久唔久又有人拍門.....好邪~~~~我地熄燈之後.....jacky就叫即刻開番燈....佢話個門口上面有[出口]個牌..今樣好唔吉利!!!總知今次個camp過得好唔順~~仲要成晚冇訓

今日番到黎....好累......勁想訓教.....玩死=/=



2009 年 7 月 11 日  星期六   雨天


第五次...BlOG[成績表] 無奈 分類: 未分類

前幾日,即係派成績表當天......可以話係最慘既一日=.=

那天,朝早既時候就係結業禮.....即係又要聽校長講一大論野~~之後仲要班獎...班成粒鐘,悶都悶死啦!令到我係今驚派成績表...

跟住終於派成績表啦,點知個班主任同我,Jacky,大咪,昭行同埋男班長講唔派成績表比我地~~佢話我地仲未交個暑假Project題目比佢,所以冇得攞成績表!跟住我地個個都係到{下,冇得派}=.=我地就如佢所願,就即刻寫個題比佢...點知..佢又話要寫個大綱比佢..好!我地照做....跟住我地比佢睇....兩個字[唔得]...我地比佢KO!

之後,我地再做過,個陣時已經1點半.....我地仲要未食飯.....跟住我地打算拎比佢睇.....點知佢話[我衣家要開會,兩點半再黎揾我].....我地再比佢KO!

之後,我地去左食飯...突然...一個電話打黎....班主任叫我地返去拎成績表.....4點佢會走....依家已經係3點9...我地即刻返去...返到去4點2....我地去到教員室...入去..見到男班長出黎...佢岩岩攞完成績表...點知班主任同我地講話我地遲到...冇得攞成績表!!我即時o嘴=.=跟住佢仲要走埋-.-我地只好等夜晚

我地等到夜晚,見到譚sir,問佢班主任會唔會返,佢話唔會,之後我同譚sir講我地冇成績表,佢話點解,我地就講班主任唔比.....譚sir就話今樣好大件事....之後譚sir就你班主任張枱到揾到我地張成績表~~我地即刻多謝譚sir~~佢成為了我地既恩人!!!!

收到成績表後,我原來唔係排得好後!!唔知大家又考成點呢???



2009 年 6 月 22 日  星期一   酷熱


第四次....BloG 愉快 分類: 未分類

今次既考試終於完左啦......開心^.^

之後..我同埋班同學去左打機.....慶祝~~~超爽!!

但係後日就要派卷la.....令我覺得好驚.....特別係返屋企坐車個陣!!!!

不過....派卷既時刻始終都要黎......

第一日:派左IH同PE....IH掙少少合格......PE合格

第ニ日:IS同埋中文.......都考得OK既

最後一日:最慘既一日......英文考得最好.....中史OK......數學唔係幾好(最差)

今次考試比起上學期真係差好多=.=..........上學期好多合格....排95名^^

希望今次會排得高D啦.......

不過,我都淨係期待派成績表既時刻.....唉~~驚驚



2009 年 6 月 3 日  星期三   雨天


第三次......BloG 疲倦 分類: 未分類

今日,梗直係最慘既一日,明明可以3點半準時放學,

點知...............

6點半先走得(=.=)'''  On 9

唉~明明一早可以返屋企!點知個班主任Miss XXX (吾識串)

叫我地留低執 Composition File ! 仲話好耐都可能唔

走得....聽到lee句個個都講左一個字[下........]

跟住有人話要去中文oral, 以為可以走得...點知....

Miss XXX 就講:你地去完就好返黎...

跟住大咪佢地o哂!

仲有,佢睇個file有冇問題係睇人先叫佢出黎...

所以,就算改完都要等佢叫你.....

不過lee個都唔係最大問題.....最大問題係你改錯/漏小小野佢都叫你返

埋位做過!!!好白痴呀!!!

所以米一個一個今睇,睇睇下又有鐘響起....又半個鐘la

跟住有D人ヌ可以好快就走得!!唉~~~~~

最後,連個天都黑埋....再望下隻錶...原來已經6點半啦!!好慘--.--

仲有返到屋企成7點半@.@

 

 

好快就考試啦--------仲有4日呀!

希望大家考到好成績^.^