前幾日,即係派成績表當天......可以話係最慘既一日=.=
那天,朝早既時候就係結業禮.....即係又要聽校長講一大論野~~之後仲要班獎...班成粒鐘,悶都悶死啦!令到我係今驚派成績表...
跟住終於派成績表啦,點知個班主任同我,Jacky,大咪,昭行同埋男班長講唔派成績表比我地~~佢話我地仲未交個暑假Project題目比佢,所以冇得攞成績表!跟住我地個個都係到{下,冇得派}=.=我地就如佢所願,就即刻寫個題比佢...點知..佢又話要寫個大綱比佢..好!我地照做....跟住我地比佢睇....兩個字[唔得]...我地比佢KO!
之後,我地再做過,個陣時已經1點半.....我地仲要未食飯.....跟住我地打算拎比佢睇.....點知佢話[我衣家要開會,兩點半再黎揾我].....我地再比佢KO!
之後,我地去左食飯...突然...一個電話打黎....班主任叫我地返去拎成績表.....4點佢會走....依家已經係3點9...我地即刻返去...返到去4點2....我地去到教員室...入去..見到男班長出黎...佢岩岩攞完成績表...點知班主任同我地講話我地遲到...冇得攞成績表!!我即時o嘴=.=跟住佢仲要走埋-.-我地只好等夜晚
我地等到夜晚,見到譚sir,問佢班主任會唔會返,佢話唔會,之後我同譚sir講我地冇成績表,佢話點解,我地就講班主任唔比.....譚sir就話今樣好大件事....之後譚sir就你班主任張枱到揾到我地張成績表~~我地即刻多謝譚sir~~佢成為了我地既恩人!!!!
收到成績表後,我原來唔係排得好後!!唔知大家又考成點呢??? |