MY"s BloG
jimmyup
暱稱: JiMMy 小熹
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-08
Path
2009-12-03
軍訓(超短版)
軍訓前
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
music


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 172
今日人氣: 1
累積人氣: 948
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-09-03 分類: 未分類

 

今日第一日上全日,又要3點半先放學-.-

第一堂就要上Maths-.-一教就教第5課.....初頭

睇落都唔算難,但係Miss朱出左一題好難既數......我

仲驚佢會抽到我....睇黎有排驚!!

 

之後上EN,Miss Mak 教我地,爽!!最爽既一堂@.@

 

跟住係IS 同埋IH ,Miss Fan教IS,WSC教IH....又係佢

呀!!!不過總好過其他老師!!Is堂見到Miss Fan 久唔久

係到笑....無奈-.-

 

最後係中文堂,余錦文教我地....我仲以為佢係男既...點

知係女既-.-第一堂就要做隋筆....好快-.-要半粒鐘做哂!!

個個老師都勁快教書......全部都係咁既-.-

 



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


開學既第一日 無奈 分類: 未分類

 

今日,開學既第一日!!上車個陣時,仲唸住睇下今年有D咩新生(F.1).....點知

一個都睇唔到= =之後落車個陣,我隱若見到D from1!!!Jacky仲話佢地

個個都好大隻= =

 

番到學校門口,我淨係見到一條長龍....唔知做咩~~原來係Check體溫- -排勁奈......

 

之後個開學禮仲奈.....校長講成20分鐘....訓都訓得著la....

小息完後,有勁多野要派...有D野仲要即堂搞添....第二日交漏野仲要返去羅- -

 

聽日又要Check頭髮....過唔到就死啦!!!

 

放完學仲要去影相.....超貴!!!!

 

之後由排頂!!比朱潔萍教到T_T



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


暑假既最後兩日 分類: 未分類

 

好耶呀!!終於做哂D功課la~~~本數學做得最耐.....差唔多頁頁都勁多

野寫= =不過我只係做左兩日{數學}

後日就要番學la.......唔知今年又會比邊個教呢.....我只係知道班主任係朱

潔泙= =死得!!仲有今年既B,C,D班既班主任都係訓導老師...唔知點解?可

能會有事發生....驚驚= =

第一日又要開學禮....又要聽校長講一大輪野...十幾分鐘 = =悶死

仲有會唔會有新老師呢?F.1又會有咩新生?

最後,大家剪左頭髮未?.....執好儀容未?好似第一日要Check.............唔知係唔係

 

 



2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


2009-08-20 分類: 未分類

 

每日都努力做暑期作業~~~~^^仲有就黎開學啦.......好想知道讀邊班!!!!

同邊個一齊....邊個老師教~~希望可以好似之前讀2D咁今開心la!!

同埋希望可以同班好朋友一齊@@如果比CKK教到就更好!!!!!!!

我想問邊個有數學暑期作業答案呀!!

 



2009 年 8 月 13 日  星期四   雨天


jacky既生日 開心 分類: 未分類

 

前日,係我地既jacky哥生日.......活動好豐富!!仲有jacky請哂我地全部人唱K......加埋都有

9個人.....真係好有米....朝早11點唱到4點@@

唱到聲都沙埋=.=....但係李c就唱到zz~~我地就勁high!!

之後,我地全部去哂打機...李c都有去....我地全部玩信長......李c就

係到掛機講電話講足1粒鐘....有米..哈哈^^

到左夜晚,我地去左打邊爐......係打邊爐之前..我地唸住買生日蛋糕比jacky...就唸住

唔比佢知....我地之後就話要行開一陣...我地買完生日蛋糕之後....突然一個驚人來電...係jacky打

黎..佢話老豆要佢番屋企....衣家要走.....唔打邊爐@@跟住嘉城赫疾左....就話個蛋糕

點算.....jacky就話我走左la...食唔到!!點知上到去洒樓...jacky突然出現..話因為我地fick

左佢.....佢我fick番我地...跟住嘉城就比jacky話....o哂!!!超人同李c都飲醉左.....仲要好醉tim!!!好搞

笑佢地個樣!!!!