前日,係我地既jacky哥生日.......活動好豐富!!仲有jacky請哂我地全部人唱K......加埋都有
9個人.....真係好有米....朝早11點唱到4點@@
唱到聲都沙埋=.=....但係李c就唱到zz~~我地就勁high!!
之後,我地全部去哂打機...李c都有去....我地全部玩信長......李c就
係到掛機講電話講足1粒鐘....有米..哈哈^^
到左夜晚,我地去左打邊爐......係打邊爐之前..我地唸住買生日蛋糕比jacky...就唸住
唔比佢知....我地之後就話要行開一陣...我地買完生日蛋糕之後....突然一個驚人來電...係jacky打
黎..佢話老豆要佢番屋企....衣家要走.....唔打邊爐@@跟住嘉城赫疾左....就話個蛋糕
點算.....jacky就話我走左la...食唔到!!點知上到去洒樓...jacky突然出現..話因為我地fick
左佢.....佢我fick番我地...跟住嘉城就比jacky話....o哂!!!超人同李c都飲醉左.....仲要好醉tim!!!好搞
笑佢地個樣!!!! |