消失的國度 ---- 雪心的海豚  

..很想一直的熟睡  
等待一個結束的開始
假如幸福只是一場夢
請不要再把我叫醒

就讓我一直任性下去. . . 

jody0404
暱稱: 任性的海豚 ~*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
何必?
2007-07-18
很可怕的假面具
願我可以學會放低你
以前的你 , 以前的我 ...
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 151
今日人氣: 0
累積人氣: 2949
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 18 日  星期日   晴天

                     

                                  

放開雙手 . 去溜冰 ~ 開心

  見到一d 人係公園追逐 , 佢地好細個  勁 cute 呀 !  個個都露出又白又細既牙齒 , 一個無任何煩惱既笑容 ...  而注視佢地既家長   就帶住好累既身體   充滿憂鬱既眼神 ... 小孩跌底左  佢地就跑過去好擔心既睇傷口  而個小孩仍然係度笑   佢地好好奇點解要咁緊張呢 ...  傷過少少  但家長已經帶佢返屋企   就算佢點講都無用   收起所有笑容咁離開 ...  細個天不怕地不怕  點解人愈大會愈細膽   細個邊個會驚死   邊個會因驚受傷而唔去玩   唔通就是知會傷就放棄一切   傷又點  點都會好返  下次尼個  ...  有人話細個學野快d   我覺得是因自信既問題   溜冰一路都唔放手  點會學識wo ~     細個咩都唔知   咩都唔唸  只知玩是最重要  咩都唔理 ...   大個啦 傷左之後就一路記住佢   話俾自己聽  我唔要再受傷  個個變得自我保護  變得假   如果個個都可以唔驚傷   放開隻手  試下真正去溜  同自己講  就算跌  自己都可能企返起伸   咩都唔再是問題   更唔洗浪費咁多時間去分真假  ...  有時真是好累架 ~  放底一切  盡情去玩 

  個個人都受住唔同既煩惱   發生好多既矛盾   唸到頭都爆仍然唔知自己想點  企係原地等待奇蹟既出現  驚傷驚痛   有d 咪知答案已經離開左   但我寧願幾傷都要知  最多咪自己搵過地方喊成晚  訓醒無事 ...  當唸通之後  你會覺得   最煩既是點令其他人唔受傷 ...   感覺玩緊是自己  但傷既會是人地    唔敢做錯決定  信心會幾時尼幾時走呢 ?  時間  是咪真是可以改變一切 ...

   好想回到過去  做返果咩都唔知既小孩 .......  

刊登時間︰2005-12-18 09:29 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天

                     

                                  

好累呀 ~ 跑左好耐 .... 不安

    同大哥傾icq , 佢都俾我d 問題玩死左  ..  ~ 好矛盾team ~  之後2:30 出左去芬屋企負近跑步...  今日個天氣好好  抬頭睇   少少雲都無  睇唔到盡頭   藍色帶少少紫色  好靚呀突然見到三隻飛鳥  ,  兩隻飛得好高  最後留底一隻係天空上原地飛....  這個遊戲只可有二個   多左果個只願早日放底  ...   就算幾唔想   但好難避免令人唔受傷害 ....  只要唔玩佢就得 

     跑左一陣 , 嘉勇打尼話去湖邊跑 ...  威都尼左   同佢跑先發現佢都跑得幾快架wo ~  跑到大約 6:30 就返屋企  隻腳好痛呀 !!  

刊登時間︰2005-12-17 11:30 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天

                     

                                  

迷失的自己

  一年 ~  一個唔長唔短既時間 ...    望住個鍾   時間過得咁慢........   我到底是點過尼14 年....  回想起好多回憶   唸返細個既怕羞 ...  純真既傻   童年好似離我好遠...   愈踏入社會  人就愈面對好多好多既問題   人際關係上   愈來愈變得唔真實   點解我要浪費時間去分別真同假呢 ? 是咪因為人受傷之後  就覺得要自我保護呢 ? 唔是點解唔可以做真正既自己呢 .... 真正既自己... 是點架呢 ?  好似有d 佰生 ....  是咪善忘呢 ?  好多既問題同一時間既出現 , 令人一時間唔知唸邊樣  唔知是咪叫逃避  , 突然既停左係度  等待時間既過去   .....

  一年前既人同事  對比依家  咩都變曬...  當時既眼神  當時既動作  當時既關心  一切都已經消失 ...  海被天氣而玩弄 ,  結着厚厚的冰  但一時又會出太陽  把海面溶化 .... 不繼既重複   直到無明天既日子 ...   點解唔可以好似以前咁玩 ...  點解我地之間出現左一段裂痕   就咁分成二個世界   你視線是向着邊個呢 ?  為心中的人而努力  可能是最大既推動力  只好暗地裹支持吧 ~ 

刊登時間︰2005-12-15 11:26 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]