消失的國度 ---- 雪心的海豚  

..很想一直的熟睡  
等待一個結束的開始
假如幸福只是一場夢
請不要再把我叫醒

就讓我一直任性下去. . . 

jody0404
暱稱: 任性的海豚 ~*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
何必?
2007-07-18
很可怕的假面具
願我可以學會放低你
以前的你 , 以前的我 ...
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 151
今日人氣: 0
累積人氣: 2934
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天

                     

                                  

冰冷還是溫暖的聖誕節 開心

   就快考試啦  驚驚team  ~  今年好多人勁左好多  有幾個為左自己鍾意既人而努力呀  ~  唔知會有咩感覺呢  ... 但知道自己鍾意果個為其他而努力  心會唔會好難受  無法啦  世界是唔公平架  無完美既做法  

   如果一個天使鍾意左一個惡魔會點呢  ~ 可能睇得太多電視  ( 惡魔在身邊 )  一部令人好心甜  充滿幻想既戲   或者個個人都鍾意好似呀猛咁既惡魔  ...  就快到聖誕節啦  你最想同邊個過先  唔知今年有咩玩呢  希望唔會好似上年咁凍啦   聖誕節應該是好溫暖既日子尼架MA ... 

   只能遠遠的望向天  看不清  捉不到   可以感覺到海的冰冷   摸得到  但就捉不到    或者命中注定要獨自生活   海豚與海洋融為一體   用最後的氣力游到生命中的最後一秒.....  

刊登時間︰2005-12-14 07:49 PM    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天

                     

                                  

無奈既等待 呆滯

   本尼唸住去補習 ,  點知上到車先知唔記得帶證  , 咁咪打俾lo 姐 , 叫佢出尼買圍裙  ,  lo 姐話一個鐘到出到尼  *都好耐  但算啦  *   同ken 傾電話傾左一粒鐘   再打俾lo 姐   仍然話咪出門口   再等半個鐘   先話出門口   過多三個字  問佢係邊   佢一路話唔知   * 佢係近視得太利害  睇唔到架原來 *  佢話三四個站就到   過三個字問多次   到水邊圍    再三個字.....   又是到水邊圍  * 噴血 *  好激氣呀  !   同佢講我返屋企   佢先跑過尼   ~ 我決定左唔會再約佢  ~  等左二個幾鐘   將來佢個男朋友都唔知會唔會減壽幾年   唉 ~  慘 !   雖然遲到是女仔既天性  都唔洗咁架   同埋等果個唔是男仔呀 !  激死我啦

    之後係元朗廣場行去千色   見到我鍾意果隻公仔既圍裙   但唔是咁靚   同埋好似有d 細...  之後去屯門行  無咩收穫   又返去元朗  見到條幾靚既又是我鍾意既公仔  咁就買左啦  lo 姐買左大口仔  *又似佢  呵 ~ *  行得好累呀   我買左我隻公仔既食物盒  yeah ~  一套都是果隻公仔 ^0^  最衰無海豚既野   唔是我一定買   依家搵緊海豚既頸鏈   我都見到條  但都唔靚...   點解得咁少海豚既野架   有果d 又唔是好靚wo   不過我最想都是去睇真海豚

刊登時間︰2005-12-11 12:03 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天

                     

                                  

不同人不同的待遇

      原來唔同人真是有唔同既待遇架  對住自己心中既人  總是好易心動   就算做相同既事   就算第二個比佢做得更好   就算只是講一d 微不足度既野   都有唔同既感覺   不同既睇法   就算天有幾高   海有幾大   用少少既物品  好少既水   都能取代   就算這一該   你選擇這一個   日後既科技會令你選擇第二個代替   有無人會可惜   正如你會唔會為馬放棄車 ?   唔會有人可惜   放底左都唔會扲返起   但馬有無放棄過人類    有人會理會咩 ?

     愈來愈唔知自己唸咩   成日見到一d 野都唸返好多回憶   有D 野好似唸幾耐都唔知自己想點架wo   自己俾自己玩   有時感覺想做一d 野   但腦又好似唔想咁架   真是要睇下醫生  

     好多人都會揀鍾意自己既人   因唔會受傷  被人愛永遠都是最好架啦   但又真是可以騙都自己架咩   明明自己唔鍾意   辛苦自己   傷到人地   .....

    好凍呀  ~  請你食個凍柑  ^0^

刊登時間︰2005-12-08 06:58 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]