Hello!
好耐冇打bolg, 部腦壞咗成兩個月。
返咗學兩個星期,都算OK,希望今年可以讀番好D書LA。
今晚 曼聯 VS LIVERPOOL
曼聯SURE WIN !!!
為悼念四川地震死難者及以表對災民支持
我間學校可以係26/5可以著 黑色/素色 服飾
這個活動真的不錯
不過要著外套就要著冷衫-口-比較奇怪
對不起。
是我的一時大意累你蒙上了不白之冤,
還令你哭了。
希望你不要怪老師她吧,她有這種想法也是正常的。
曼聯咁就攞咗英超,梗係要攞埋歐聯啦!
近排都好得閒,放學冇咩野做。
希望暑假都可以打ice hockey,參加cyc的義工計劃!yeah!
大家都要捐多d錢畀四川的災民呀!
明天就測驗啦!!!好驚呀!!!超多野背。
希望今次可以發揮「老作精神」啦!!!