今日又係溜冰,6點幾7點出門口,超大雨!個袋好濕。
溜冰溜了4個幾hours, tired.
近排有d唔係咁lucky
明天go to 大尾篤。好開心!!!
真天真 假天真
我怕我忘了怎麼區分
放假啦!!!好野!!!好多mahts homework。
好想唱k, 幾時有得唱呀?chi 姐姐。
希望有多d 利是。
christmas 去 macau d 相仲未post到, 部腦唔多得。