i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
開開心心過聖誕(3
今年平安夜 同老公;老公家姐;佢個男朋友1齊過 夜晚出屯門打邊爐 食到寸步難行-,- 世伯車我番屋企;ths;D
聖誕節 同屋企人過 夜晚燒野食 玩遊戲同抽獎 笑死我*3*
Boxing day 同表姐表弟影貼紙相 出西九龍溜冰溜到10:00pm 食KFC 跑去搭西鐵番屋企燒野食 玩遊戲 3:00am先訓v333v 等2朝8:00am起身 攰死我-V-
雖然聖誕吃喝玩樂刀樣樣齊 但冇溫過書吾知點算.
老公我超期待1/1/2010~V~