i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
開心時間過得特別快
今日9:30AM起身 約左11:00AM同肥仔出街 系我主動約佢囉;搞咩鬼?! 行到1:00PM佢就走嚕 成日掛住打波. 我差d比隻餓狼食左您知道嗎? 之後自己出屯門搵家姐 佢請我食Mos Burger 食左70幾蚊;刀幾系野! 食完番元朗又行街 之後就番屋企嚕
聽日番學拉;努力吧! 期待26/4;吾知佢買左咩禮物呢 但吾知先有驚喜