最後一堂maths,真係嚇死我..
開頭同燒雞上堂玩包剪x- -"
都冇咩野..耐左..被劉sir見到..話留堂..好彩最尾冇事..
今日都算唔錯..好好玩..
放左學同馬騮,吹屎,tissure,燒雞齊齊去銀河打機..
開頭玩勁舞..但玩玩下,另外兩個男的,被我叫左去玩信長..
哇卡卡..對唔住la兩位令女xD
之後走既時候..likaho突然出左黎..
佢真係唔好再遲d- -"
哈哈..最好玩呢到..
我同兩個女仔買緊野食既時候,燒雞同likaho拖住馬騮番黎..
估都估到之後點..
不過後尾先知原來紫會因咁樣而喊..
下次唔好玩到咁過火..- -"
對唔住 - - 馬騮..自己同佢講..我唔會幫手的- -
番到屋企冇耐就要出去..練長跑..
同tissure去左龍門居等燒雞同雪人
燒雞著校服........
去到9點半到likaho黎左..冇耐tracy都黎埋
之後就係咁跑環村跑...累= =!
雪好勁呀-口-...不過豪仲勁..
燒雞係個到呆- -...tracy著拖鞋= =!
紫...唔洗講...雖然好咩野..但都有進步..算係咁- -'
之後諗住去打波- -...但原來係強到..俾番粒波黎-口-"之後跑多陣番屋企..
諗住同tissure同tracy玩勁舞玩通霄
但係悶到飛起..
小說個已經重寫完第一章仲差小小野未改..
想睇可以親自問我..
或者等下-0-..
學新玩每日一句
惜日燦爛的笑容現已風光不再,現在只會黑黑的對我不愀不采
|