lunch之後,e然見到e班的大家仲係到慘遭罰企..仲要企到幾時@,@
今日地理堂..我冇記錯..我應該係miss wong 罵人既開齋同埋齋-_-
一派野就罵我..收野都罵我..可憐的我..
之後上中史~為左唔洗留堂-_-..專燈做慢d+做哂都留係到..扮好心幫miss古拎薄..
笑..諗起都覺得自己奸xd!
點知做哂d野發覺-_-原來先得4點半..我個留堂班4點9先放-_-^
算..唔理個3個字~呵呵!
之後打波~去到球場,得肥道,洪龍等人,所以同公仔係更衣室睇書
我睇狼2..佢睇....他媽的不知什麼東東英文書-_-..神呀..超強 - -...
之後就出番黎打波-_-..點知.....因為某些人唔打波..所以我也走了-_-^
枉我唔理va+留堂黎打波-_-^浪費我的時間~"~
每日一句:
曾經想把你忘記
但旁人的一個小動作,卻讓我想起你了很久
每日一詩:
<<你,我,他>>
眼光光的看著他在你身後環抱著你
有時候還十分的抱怨還何是他不是我吧
但這也沒有關係
因為他是你喜歡的,最愛的
不管他是如何,對於我來說,只要他對你好,我便滿意
但願,他真的比我還要愛你,
比我對你更溫柔,更好
我明白的,我做什麼在你眼中都比不上他
我為你做的千萬事,還不及他的一句話
我為你所流的淚,還比不上他的回眸一笑
有時候,你會試著問我
「你喜歡誰呢?我可以幫你哦!呵呵..」
那時,我只好無奈的笑了..
也許你真的不知道,但這句話只會一直藏於心底
我一直所愛的..正是你
直到一天,你漸漸疏遠我了
你是否發現了我的愛?
這就是我一直所害怕的,當你發現了我的愛
會吾因懢介而來避我?
到後來,才明白,到頭來,你還不清楚我,只是你的身邊多了一個他
我也沒有想過可以跟你在一起
只想你能幸福
只就是我的幸福了
而你的快樂,也就是我的快樂
縱使,看見你們快樂的一起時,心底往往會抽痛一下..
冇心情呀我-口-..打住咁多先
|