忙忙...現在報時22點49..一邊轉死性的做功課inG一邊打記
哈哈..
今日全日不停的睇狼-xxxx-...好好睇..睇到好多時都眼濕濕/口\
由於一口氣睇哂..搞到留堂個陣悶到訓著左-0-...
第2次了..我真夠疆- -"
留堂個陣miss li 走入黎話全部人都要用口罩..-_-"
想死..好唔舒服..-_-...
之後想打波,但點知個陣仲好眼訓+唔知點解好唔開心-_-
搞到唔想打..sorry 洪龍哥+拉登~"~..不過多好因為我唔想打個陣..= 路人一個-_-^
呵呵...廢話講住咁多..要做功課..
每日一句暫停-0-..呵呵
|