一朝早就被老豆整醒,要我落街行返個圈,當做物理治療= =。之後阿媽落黎同我食早餐,老豆就返工。食完返上屋企就開電腦(同喺醫院無乜分別,又係用電腦),打下機,上下網,無無聊
聊咁hea食午飯,食完阿媽帶toby返補習,我就繼續hea。阿媽返黎就幫我執d notes,打算俾朋友,我在旁指導,哈哈!之後又hea(喺屋企真係唔知做乜好= =)。阿媽去接toby放補習嗰陣,風雲
開始變色,落大雨= =。但係睇聖火直播又一滴雨都冇= =,打機d人又話其他地方無落雨= =。toby今日跟佢親生老豆返屋企過夜,阿媽話少咗個嘈又話唔慣喎。今晚老豆又會過去阿媽嗰
邊逼架啦= =。咁今晚咪可以偷雞用電腦,hehe^^!!!
整咗個新風格,大家like嗎?
今日係咁多,88。
|