每年生日,都總結一下過去o既一年。今年係18歲生日,就總結下我過去咁多年o既人生。
學業方面,由小學講起啦!我d學業一直都向下發展:
小學:1年級─頭10名
2年級─頭5名
3-4年級─第1名
5年級─第2名
6年級─第3名
上到初中就死啦:
中一:30幾名(有考嗰次)
中二:40幾至50幾
中三:40幾
ce就更加唔好提啦! al,唉~(p.s.完全體會到小學求滿分,初中求高分,高中求合格)
講下「情」呢方面。親情發展得很好,無問題。友情都好好,都無乜同過朋友嘈架。知心朋友雖然得一個,但係都夠哂數啦!但係愛情就真係...唉...4次全無好結果,上世做得衰野多,今世
咁懲罰我,無計啦!繼續努力啦!但係最近發現自己已經心痛到無乜反應= =,習慣過份?定係其他原因呢?係好事?定壞事?無所謂啦,唔影響學業就得啦!
身邊o既人,好多個都已經係一對對。而且今日同冼栢傾開,飲我奶大o既全部有拖拍= =,阿may啦,kaki啦,阿lo啦,唔通我嗰d係愛神奶?有冇人要飲黎試下呀?哈哈!講笑咋,因為喂唔到
俾咁多個!哈哈!睇返轉頭,當時ii係最無可能有拖拍嗰個,點知而家有嗰個係佢,認真吹漲= =不過佢為阿may守咗咁多年,抵佢有o既。睇住冼栢同我一位識咗好耐o既朋友開始,又睇住佢地
好莫名其妙咁分開,愛情真係好難經營得好架。而且,兩情相悅真係好難得,所見過o既例子唔算多,有d又夾唔準時間,唔小心咁錯過咗。但係有時錯過咗又未必係壞事,簡單d黎講,世事難
料,珍惜眼前人係最重要。睇過篇文章講過,愛情係要不要臉,而且仲要及早(雖然及早未必成功),否則一切都遲,蘇舟過後無艇搭架啦!
2場手術,令我失去咗爭取愛情o既機會,但係我覺得得到o既野有更多,知道咩叫慘都未叫慘,大把人慘過你,走一躺根德公爵夫人兒童骨科醫院就會知咩叫慘,我隻腳咁樣,已經係碎料架
啦......另外,喺根德住嗰陣,聽到一個純情故事,年輕人的愛情先有o既純真感情,多麼令人羨慕,希望佢地能夠相守永遠。可惜,我可能得不到了...
而家最想去呢,就係買返張六合彩,哈哈!
唱k呀!好想去唱k呀!(要去貪生日唔洗錢o既優惠,哈哈)
我o既人生,踏上咗另一階段,是一個終結,亦是一個開始。要走的路還有很遠,何時遇上真愛、意外、離別,我不懂鐵板神算,我唔知,但係存心養性即事天,繼續當個好人,努力讀書,無私
為愛o既人犧牲,相信最終我的願望都會一一達到......
今日係咁多,88。
|