一個肥佬的日記
我的心到何時才會變得完整?
john622
暱稱: john622
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
音樂
最新文章
18歲了,成年了...
一生最倒霉的一個星期
2010-01-29
2009最後一篇
隨心一BLOG
文章分類
全部 (327)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
瀟瀟然
靖靖宜
APPLE`!y000`:} (apple316)
APPLE`=) (Applelhc)
厚厚明
嘉嘉峯
叉叉筠
敬敬康
民民康
高高丸
腸腸琳
劉劉叉
丞丞瑋
奕奕敏
聰蔥衝
永永鏗
宝宝華
浩浩撚
網站連結
gamelives
香港自由論壇
爽蚊平台
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 327
留言總數: 304
今日人氣: 2
累積人氣: 14138
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 22 日  星期二   晴天


18歲了,成年了... 分類: 未分類

      每年生日,都總結一下過去o既一年。今年係18歲生日,就總結下我過去咁多年o既人生。

      學業方面,由小學講起啦!我d學業一直都向下發展:

小學:1年級─頭10名

            2年級─頭5名

            3-4年級─第1名

            5年級─第2名

            6年級─第3名

上到初中就死啦:

中一:30幾名(有考嗰次)

中二:40幾至50幾

中三:40幾

ce就更加唔好提啦! al,唉~(p.s.完全體會到小學求滿分,初中求高分,高中求合格)

      講下「情」呢方面。親情發展得很好,無問題。友情都好好,都無乜同過朋友嘈架。知心朋友雖然得一個,但係都夠哂數啦!但係愛情就真係...唉...4次全無好結果,上世做得衰野多,今世

咁懲罰我,無計啦!繼續努力啦!但係最近發現自己已經心痛到無乜反應= =,習慣過份?定係其他原因呢?係好事?定壞事?無所謂啦,唔影響學業就得啦!

      身邊o既人,好多個都已經係一對對。而且今日同冼栢傾開,飲我奶大o既全部有拖拍= =,阿may啦,kaki啦,阿lo啦,唔通我嗰d係愛神奶?有冇人要飲黎試下呀?哈哈!講笑咋,因為喂唔到

俾咁多個!哈哈!睇返轉頭,當時ii係最無可能有拖拍嗰個,點知而家有嗰個係佢,認真吹漲= =不過佢為阿may守咗咁多年,抵佢有o既。睇住冼栢同我一位識咗好耐o既朋友開始,又睇住佢地

好莫名其妙咁分開,愛情真係好難經營得好架。而且,兩情相悅真係好難得,所見過o既例子唔算多,有d又夾唔準時間,唔小心咁錯過咗。但係有時錯過咗又未必係壞事,簡單d黎講,世事難

料,珍惜眼前人係最重要。睇過篇文章講過,愛情係要不要臉,而且仲要及早(雖然及早未必成功),否則一切都遲,蘇舟過後無艇搭架啦!

      2場手術,令我失去咗爭取愛情o既機會,但係我覺得得到o既野有更多,知道咩叫慘都未叫慘,大把人慘過你,走一躺根德公爵夫人兒童骨科醫院就會知咩叫慘,我隻腳咁樣,已經係碎料架

啦......另外,喺根德住嗰陣,聽到一個純情故事,年輕人的愛情先有o既純真感情,多麼令人羨慕,希望佢地能夠相守永遠。可惜,我可能得不到了...

      而家最想去呢,就係買返張六合彩,哈哈!

      唱k呀!好想去唱k呀!(要去貪生日唔洗錢o既優惠,哈哈)

      我o既人生,踏上咗另一階段,是一個終結,亦是一個開始。要走的路還有很遠,何時遇上真愛、意外、離別,我不懂鐵板神算,我唔知,但係存心養性即事天,繼續當個好人,努力讀書,無私

為愛o既人犧牲,相信最終我的願望都會一一達到......

      今日係咁多,88。




訪客留言 (返回 john622 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]