今日都過得幾開心
上堂嗰陣時,係到sleep同玩
放學時,去咗旺角買頸鏈
幾靚!!!!!!!!!!!!!!!!!!不過,唔係好貴
今日金句:
我愛你的方法,就是傷害你,令你完全放棄我
今日我好奇待我嗰FD比啲野我
今日上体育堂,自由活動嘅時候,我去打波,點之比人抓親
最慘嘅就係財政司長呢我地間學校
攪到封晒路,真係火到唻
唉我都唔之打咩好!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日就算啦>~~<""
就算我真的愛上你,你都要堅決拒絕我
今日都幾無聊吓
不過有一樣野唔笑唔得
我嗰班有一個神人(跑狗)
15分滿分,得2分超勁,仲要copy10次
同我終於知到自己唔係一個人,我原來係一個神(賤神)
當一切結束的時候,鮮血就是唯一的代替品