今日我都幾早打blog,一起身就打
尋日有好多人MSN我,話我家姐個樣係假
我再講一次我家姐個樣係真
唔好再同我講我家姐個樣係假!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
如果有人再同我講,我唔知我會做出啲咩事
我再post啲相上呢 真係好索!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日金句:
就算是天使都不一定是好人,就算是魔鬼都不一定是壞人,不要用名字來決定一切
尋日夜晚係唯舞識咗我家姐
佢幾靚,而且無男朋友,我真係好想去溝佢
我已經有佢MSN,相都有,不過冇佢電話號碼,好失望>.<""""
我想post啲相上唻,不過唔知佢比唔比,所以夜啲先啦
如果家姐你上唻睇,我由2:00.am到等5:30am,都收唔到你電話)~~~~("
我家姐幾靚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
世界上根本沒有「永遠」這個虛無詞語
今日都幾開心
不過有啲唔X林永霑
第一次食雪條當午餐!!!!!!!!!!!!
係中午嗰陣時譚駿X影到張德信個囧樣 勁囧!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放學打完波搭車,我見到一個索嘅女仔,上咗車,點之無位,重比咗錢,個女仔行到最後,個司機好似去投胎,勁快開車,然後個女仔向後跌,跌係我到,個陣時超開心,然後落車
當你想放棄的時候,你已經是一個「失敗者」