今日都幾無聊
成日對住一個好無聊嘅野
我唔知點打舊野嘅名
總知舊野好無聊
反到屋企,對住MSN等我家姐ON
一路睇動畫一路等-...........-""""""
我今日又唔知打咩好
反正(You know)
今日金句:
沒有一切比愛情更重要,這是真的嗎?.?
夢幻龍族傳說online 終於開反 一反到屋企就開夢龍 點知個AC唔見咗 又要開多個新 今次,可以叫做綾音 玩咗成個鐘頭先得8LV 變咗之後變得勁難升 如果有玩,記住add我
夢幻龍族傳說online
終於開反
一反到屋企就開夢龍
點知個AC唔見咗
又要開多個新
今次,可以叫做綾音
玩咗成個鐘頭先得8LV
變咗之後變得勁難升
如果有玩,記住add我
今日差唔多全日係屋企
超悶>.<
全日都係到打唯舞同睇動畫
我有幾套動畫想同大家分享
第一套係《鋼殼ソяヰレЗ》
第二套係《K-ON!》(輕音少女)
第三套係《初戀限定》
第4套係《戰場女武神》
第五套係《遊魂-kiss on my deity-》
我覺得呢幾套動畫都幾好睇
希望大家會鍾意>.................<"""""""