johnny921 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
沖涼's DiArY
我 的 資 料

暱稱: ~沖涼~
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最 新 日 誌
自卑
2006-11-26
2006-11-25
2006-11-24
2006-11-23
日 誌 分 類
全部 (88)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 88
留言總數: 27
今日人氣: 3
累積人氣: 1335
RSS Feed
2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天
好開心ar呢>.<

今日係我大佬生日...祝佢生日快樂...

今日大約8點左右..比人嘈醒左..之後係度hea一陣..

就起身lu..........之後大約12點05分..出門口....返學lu

嘩~係度趕船...遲1分鐘都趕唔切@@'..真好彩ga呢~哈

之後上堂..大約4點就落堂..之後係填埋簽證ga表格..

終於知道幾時去lu..由3月4號至3月18號....

要開始儲錢..去邊度買野~哈哈..之後填完表格之後..

見到佢bobo,cathy佢地仲未走..之後我地就過去傾左陣計

之後就返屋企lu...約左ezramak9點紅磡火車站等..點知我遲左5-10分鐘左右~

之後大約十點幾..琳琳黎埋..我地3個係紅館門口等janice出黎..

大約十一點幾..janice出黎ar...今次無食白果..janice見到我地..

好開心ar..佢仲同我揮手~哈哈...之後我同ezramak約左曉敏同佢地d fd...

曉敏佢地由廣州落黎...難得佢地落黎...我同ezramak就請左佢地飲野.....

我地去左第六感飲野..我地係度傾計..佢地份人好真...對人唔假..好鍾意d咁ga女仔

唔知佢地幾時會再落黎...我狂打電話比starrain..點知佢訓左..唉..

之後我地傾到差唔多成2點...就返屋企lu

返到屋企都已經2點半..之後就刷牙訓教..

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 13 日  星期四   晴天
病..

唉..病ar..嗚/_\

唉..又唔知幾時先好返..

今日上堂無咩野..英文present..唉..一早知自己一定死..

拿個c..唉...算吧...

之後上arts..唔知係咪病ga關係..無心機上堂..唉...

之後放左學..就返屋企lu..   

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 12 日  星期三   晴天
無咩野..

今日day off..早上無野做..

到下午..約左去灣仔張熙陪我整特區護照....

之後整完..去左m記坐...差多咁上下..

等扯泰放學..之後一齊去佢屋企打機..

打到9點幾..就返屋企lu..好耐都無行過紅磡道~哈哈

聽日present..唉..等死


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 11 日  星期二   晴天
訓訓訓

今日係琳琳生日..係度同佢講聲生日快樂

今日早上8點幾..訓到12點幾果時..比我個fd打電話嘈醒我/_\

之後玩左陣msn..之後再訓過..訓到2點起一起身..4點再起一起身

之後訓到5點幾..又起多次..之後決定唔訓lu...

諗住搵d野食下..點知無野想食..之後睇電視..

vincent同埋小炳 sorry....我唔知係你地黎


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天
bbq...

早上返學..一放學..係學校hear一陣..返屋企拿電..之後出去搵ezramak...

我地去左中環買野食.....我地用左成半個鐘..先搵到間惠康....

之後買完野食..就係中環碼頭附近等ryan..ryan佢駕車...

之後我地去到深水灣...嘩..果度好少爐..再加上又多人wo..

之後我地決定去石澳睇下有冇爐...之後令人興奮ga事...

話說ryan佢開開下車果時..無啦啦有架車係後面過我地頭..

之後ryan就加速追佢..嘩..個feel好正ar~哈哈

之後我地到左石澳..嘩~好多人....之後其他人入埋黎...

等到陣..之後佢地玩擲蛋糕....嘩..琳琳同埋starrain都想掉我..

可惜..掉我唔到~哈哈..starrain反而比我掉返轉頭~哈哈

之後我地去左玩數字球....由於starrain成日掛住走..所以呢

starrain最後輸左...比我地掉~哈哈..之後大約十點幾..

我地有爐燒lu..我地一路燒...一路傾計...燒到咁上下..

我同ryan出左去沙灘打排球同埋踢波~踢到咁上下..返去坐下

之後燒到咁上下...kitty佢地黎左..之後我地成班人去左沙灘度玩..

我地再1次玩數字球..不過今次我唔小心..搞到自己流鼻血...

我發覺d血好紅...證明左一樣野..我果日好熱氣...哈

之後係度沙灘hear一陣..之後ryan佢車埋我返屋企..thx


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »