今日上堂好悶...佢教d野..我都識ga..之後sky拿部psp出黎
我地係度睇卡通片..睇到咁上下..就放左小息...小息就黎完過時..
比harmony同埋germaine拉左我去m記..佢地話去食薯餅....
去到m記我係度打緊sky果部psp~哈哈之後差唔多十一點幾先返上去..
之後hear到陣就放學..放左學..我地成班人去左9龍行唱k~哈哈
我地今日由1點唱到8點~哈..照舊唱左janice d歌..同埋側田ga好人...
唔知點解好鍾意唱好人...最後唱他約我去迪士尼果時..我扮d奇怪聲唱..
kouki同佢地話我把聲勁米奇老鼠~哈哈..
唱完k後...我,細ken同埋stanley去左食野..食完野之後就唱k返屋企lu 分類: 未分類 |