今日照平時咁樣返學..不過就用多左時間去整個頭..
因為今日可以見到janice ar ma~哈哈....今日我就返9-12,1-4
係9-12果時..都幾輕鬆..咁快就過左...係食lunch果時..
我都知下堂好悶ga ar..所以我地幾個人就去左野d野食返黎上堂食
點知上緊堂果時...小炳打黎lo...我無聽到..我send左sms問佢咩事...
點知佢就話無打黎wo....真奇怪~應該係佢按錯電話...
之後過多陣..琳琳打黎....一樣..我都無聽到..不過好快就有個小息
就打返比小炳同埋琳琳......小息之前...係咁釣魚..好辛苦ar嗚嗚..
小息之後..成個人唔同哂..不知幾精神~哈哈....真係180度唔同哂~haha
之後就落堂lu...我係金鐘地鐵站等二家姐(小炳)同埋細佬(vincent)..
點知佢地就玩我lo..真係唔要得~哈哈..之後我地3個一齊行去個functions ga地方等人
今日個show....janice無唱歌...不過都幾近我地..d記者仲janice同我地影張相先tim..
個個都整個手勢出黎~哈哈...janice係咁同我地揮手..that good^^
我仲送左琴日去迪士尼ga公仔比janice...今日同janice影到張相..不過janice果時拿住部手機~haha
不過算ar..影到就得~哈哈..
之後個functions完左..我地就去左食野..食完野就返屋企lu..大約9點就返到
今日比暑假d functions早左返屋企...有d唔慣tim~haha
p.s.我條gucci電話繩整完lu~好ya..可以用lu..今次1定要小心d..唔想再哂錢去整..
今次整左80蚊..上次整左20蚊..加埋都已經整左100蚊>.<
分類: 未分類 |