落雨哇,,HAPI到禾牙,,
巧想淋雨TIM,,
睇黎梅雨季節來LO~~~
********************
今日終於可以坐BUS BUS LA,,
禾巧耐冇坐LA,,謝天謝地牙!!!
********************
ENG x2: 做左WB & GM,,FREE哂~
HIST: 依然咁悶,,奶奶豬又俾NOTES......(EASY)
MIE: 整杯杯,,係咁研究研究,...
MATH: 發霉菜無理取鬧,,更年期LA佢...
GEOG: MISS CHUNG著到好似D...巧K牙!!
CHIN: 閱讀堂,,巧悶,,禾寧願上番中文......
********************
今日ECA,,禾同MONEY都JOIN左CYC,,
原來係MISS LEE......
5月2日有個"白蘭X...同樂日:,,
MISS LEE & LEADER想我地幫手,,
可以走2堂,,係MATH同中屎,,
MONEY話JOIN,,
BUT禾唔想走堂牙~
結果,,禾都係唔JOIN,,
發霉菜同肥TAM應該頒個"好學生"獎俾禾~
********************
真係巧牙,,今日幾HAPI,,
I LOVE RAINING DAYS!!!
|