今日早左去見工~嘩...咩事咁多人搭車去機場~冇位坐丫>_<"係咁轉彎~
隻腳係咁用力~好累丫~企足全程~爆多年冇去機場~好細個果時去過~
一入去~好大丫~好多人~比我行左冇耐搵到間野喇~見到mama食緊野~
員工食野方面都幾好bo@_@"等左一陣見個經理~4號番工~頭幾日冇得番夜d~
要番10點學下野~到8號就可以番1點~同mama一齊番工放工~見工好成功~
番home lo~好小人~有得坐~好熱丫~間車冷氣5夠~仲要好猛太陽~
曬足全程~間車轉丫轉~震丫震~搖丫搖~間車又經東涌~長亨~長康~荃灣~葵興~
終於到葵芳落車~點解會經埋翠怡花園嫁-_-"又諗起...唉...到葵芳又要轉車番home
又轉丫轉~搖丫搖~我就暈丫暈~暈死喇~今日真係葵涌一日遊~想死-口-"
勁頭痛頭暈~又想嘔~辛苦到同病冇咩分別~番到home仲係咁~日日咁番工放工~真係爆想死...嗚>口<"
|