琴日謝師宴~但我仲未簡定咩3去- -仲係度問人~最後決定左著以前買左既連身裙去~
突登買既3都係冇著到~晒左錢錢tim-口-去到荃灣搵佢地班友仔~之後去左新之城影貼紙相~
死鴨仔真係5黎-3-部部都好細部~成10個人逼埋一齊~熱死喇~好臭丫~一影完全部人好似放監咁~
影左2次~哈哈~佢地影到好攪笑~我同蚊再加工~笑死我~之後行去德華街~
上晞妹老豆既車去會場~分2隊去~阿介佢地去搭地鐵去~晞妹生日~佢地突登去買禮物~
去到會場~見到我d同學~點解咁多人都著到咁誇~晚裝~又老西-口-阿明又叫我5好著咁誇~
5係我都買晚裝~去到點名~好野~玩開既fd全部一張臺~so gd~阿介佢地都到左會場~
買左一頂mj帽比晞妹~好襯套3丫~晞妹同人撞3- -即lo談情件背心褸著~比條領帶談情~
佢地輪流帶頂mj帽~都幾型bo@@"食食下野~司儀同全場人講晞妹生日~哈~晞妹要上臺~
晞妹5想上臺~即去洗手間~比人捉番黎~都7.7"既~哈~果度d野食5好食既-3-
5星級既野食流既~不過果度d侍應好細心丫@@"10點幾散場~去旺角唱通頂k~
死鴨仔同第2班fd去荃灣唱k~明明約左佢嫁ma-3-係咁打黎話6點去食早餐~
又話輔番數去影貼紙相~間野都5會咁早開~就算開左我地個樣殘晒~鴨仔又話咁先值得留念~
真係好想打佢-口-之後佢地班友仔唱左1,2粒鍾~續個訓低~冇訓低果幾個都迷下迷下- -"
得我同蚊最精神~佢地班友仔就醒左~唱埋d低能歌~真係笑死~唱到差5多5點我就迷迷地~
前幾日5夠訓~但阿蚊仲好精神~話唱到6點~但5點半走左~阿蚊嬲-口-之後搭通宵車番葵芳~
上葵盛部車6點半至開~仲要等半粒鍾~算喇行上去~著高跟鞋著到隻腳好痛了~又熱~
番到home散晒~咁就一日了~好開心呢日~5知要過幾耐至有機會再一大班人去玩~個個都番工...
|