係時候打下日記了
今日放工 終於下了決定
花了$16xx元換了一個19寸的lcd mon返屋企
嗯
唔好同我講咩牌子抵唔抵果d 我覺得自己睇得舒服又唔太貴就可以 相差數十元
不太要緊
放在電腦桌上 真的有點〔大到好似部電視甘樣〕既感覺
但係睇野好鬼舒服 加上我張電腦枱本身都放到甘上下大既mon
感覺一個字 爽!
哈 =〕