最近開左學
部分既朋友仍然讀緊書
見到佢地著住校服返學個樣
真係有d懷念中學既生活
星期一同峰少係盈豐食完lunch 果間甘既野都幾隱蔽下-0-
行返去果陣真係熱q死我 早知唔著黑衫-,-凸
嗯 真係後悔中學果陣做咩都循規蹈矩
咩都無玩夠 結果咪又係讀唔成書 做埋d parttime~
甘乖做乜撚~