yo!!!
今日Libs Test
好快ko...
死...唔合格就ppp了T.T
因為八掛...差點仆= ='
被Zeto勁笑0 0
頂咩~~~
Geog 0頭緒= =
唔太明~ 點算?
exam千其唔好衰呀-口-
Maths
做數做數加做數
好攰-口-
教Log lu~
Lunch 係427食
wow 好飽
杯野都幾難飲= =
有d藥水味- - 嘔
午讀
調位 嚇死咩
好采有個好位!!!!!
wow 同朱兄坐左已經四個月了- -
調位坐我後面 屈機= =
前面係Shan 左邊係朱安 右邊係mhy
gd 正位 前面重有Zeto +廖美 不遠處有m琪
wow what a nice 位!!
之後d堂好開心
係咁笑70%同龍仔= =
yo !! 我要努力向上!!!!
加油加油!!!
唔好忘記 那還是我的~ haha~