今日起身好q曬 真係不禁唉一唉 geog bk2 ko哂 邊個敢話我廢柴XD 指住zeto話佢kai 唔溫geog sai鬼哂 之後十年冇出街 感覺硬係好奇怪 街風吹到我好Dry 但我一d都唔mind 以為真係好難rhyme? 其實easy as a pie XD ******************************************* 好...盡了.. 係時候停膠- - 今日溫書 antm 聽歌 咁又一日- - 聽日要出沙田比野家姐 琴日再戰chis! {!~Finish~!}
今日起身好q曬
真係不禁唉一唉
geog bk2 ko哂
邊個敢話我廢柴XD
指住zeto話佢kai
唔溫geog sai鬼哂
之後十年冇出街
感覺硬係好奇怪
街風吹到我好Dry
但我一d都唔mind
以為真係好難rhyme?
其實easy as a pie XD
*******************************************
好...盡了..
係時候停膠- -
今日溫書 antm 聽歌
咁又一日- -
聽日要出沙田比野家姐
琴日再戰chis!
{!~Finish~!}
刊登時間︰2009-12-27 10:43 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]