june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2009 年 12 月 25 日  星期五
平安夜記
 

首先  Merry X"mas!!!

雖然家下係25號 不過其實係2:50 am haha

平安夜只係過左兩個鐘加50分only~

三點幾四點出門口

諗住同ash一齊去...點知佢好遲- -

自己就去尖咀先啦

我最準時XD

等佢地等左廿分鐘先到-3-

難得我準時都唔好好珍惜XD

行去海旁

大家HEA下咁

6點幾開始就搵地方食野

WOW 之後去食Burger King

人生第一次食!

d薯條特別好味^^ 脆加熱的!

個包!!好味^^

食野果時好多開心野

班友發Din

Lmk同Long係度搞基= =

笑死我地- -

影左好多相呀~正!

之後周圍行 行番去海旁

經過半島酒店~

好靚呀~~

死人lmk搞廢gag = =

陰公XD

又要盲= =

大大粒星星係度都望唔到..真係強= =

之後寺到文化中心之後

我地見到ash既mammy

幫我地影左d合照

之後重買左x'mas既帽戴~ 10蚊之嗎~正

之後經過有一大班人報佳音

我 ZETO STE SON LIN LONG就走左過去一齊啦XD

(因為ASH同MAMMY一齊走)

好開心呀報佳音~

又有得跳舞~~

不過有D位跟唔到拍=口=

玩完之後

我地就一齊行去紅HAM 站搭車

好痛呀隻腳=3=

途中同ZETO一齊除左對鞋行..因為大家都好痛

重要比我見到D好好笑既野XD!!!!!

搭車

多得LONG要屙尿= =

搞到要等下一班車

車途發生既野 不能盡錄

Thz Zeto

同我講  同我分析 安慰我

不過搞到你係火炭落真係唔好意思 Sorry了-3-

之後Thz Ste 或許你唔會明白 不過多謝係陪我行果條路

同我講"心事"(- -?)

最後真係好Thz Lin

Thz你跑過黎  煩到你了...

不過你d安慰真係...XD 笑死我

"er....um....總之就...聖誕快樂啦..."

<haha

記得了~我要果時記得借黎^^

今日好爽! 第一年X" mas同fd出~~

果然開心

最愛就是報佳音果時了**

{!~Finish~!}

刊登時間︰2009-12-25 03:13 AM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]