首先 Merry X"mas!!!
雖然家下係25號 不過其實係2:50 am haha
平安夜只係過左兩個鐘加50分only~
三點幾四點出門口
諗住同ash一齊去...點知佢好遲- -
自己就去尖咀先啦
我最準時XD
等佢地等左廿分鐘先到-3-
難得我準時都唔好好珍惜XD
行去海旁
大家HEA下咁
6點幾開始就搵地方食野
WOW 之後去食Burger King
人生第一次食!
d薯條特別好味^^ 脆加熱的!
個包!!好味^^
食野果時好多開心野
班友發Din
Lmk同Long係度搞基= =
笑死我地- -
影左好多相呀~正!
之後周圍行 行番去海旁
經過半島酒店~
好靚呀~~
死人lmk搞廢gag = =
陰公XD
又要盲= =
大大粒星星係度都望唔到..真係強= =
之後寺到文化中心之後
我地見到ash既mammy
幫我地影左d合照
之後重買左x'mas既帽戴~ 10蚊之嗎~正
之後經過有一大班人報佳音
我 ZETO STE SON LIN LONG就走左過去一齊啦XD
(因為ASH同MAMMY一齊走)
好開心呀報佳音~
又有得跳舞~~
不過有D位跟唔到拍=口=
玩完之後
我地就一齊行去紅HAM 站搭車
好痛呀隻腳=3=
途中同ZETO一齊除左對鞋行..因為大家都好痛
重要比我見到D好好笑既野XD!!!!!
搭車
多得LONG要屙尿= =
搞到要等下一班車
車途發生既野 不能盡錄
Thz Zeto
同我講 同我分析 安慰我
不過搞到你係火炭落真係唔好意思 Sorry了-3-
之後Thz Ste 或許你唔會明白 不過多謝係陪我行果條路
同我講"心事"(- -?)
最後真係好Thz Lin
Thz你跑過黎 煩到你了...
不過你d安慰真係...XD 笑死我
"er....um....總之就...聖誕快樂啦..."
<haha
記得了~我要果時記得借黎^^
今日好爽! 第一年X" mas同fd出~~
果然開心
最愛就是報佳音果時了**
{!~Finish~!}