Eng 一去到開暖氣
wow 爽死
暖暖下變焗= =
頂癮
Speaking 最鐘意既Paper!! 好玩^^
小息..頂咩 死溫Hist
最衰死人車路士won左!
因為孝孝話If車路士win的話
Hist唔合格就要抄= =
2比1呀! 搞錯!!
Hist Test
千萬唔好唔合格!!!
7Pages呀要抄
差個總結就ko
不過唔夠時間
Hea and Hea
小息Again
又唔記得拎鎖匙- -
比死人Lmk串-3-
我下次一定記得既!!! \ . /
PE OK啦
係度玩忍笑- -
傻傻地~HAHA
Lunch 冇咩特別
之後開始發Din了= =
無啦啦同朱安培交換身份 haha
之後 湯同shan Zikey同Zeto M琪同朱+俊 廖Mei琪單向變龍爸= =
笑死我地- -'
上堂都係咁
真好玩~~ 可能係幼稚左D
不過 呢D先係中學生活 先係青春嗎!
發Din到放學 之後Writing 唔知做咩
番Home
Ash幅畫要加油!
唉..怪~
好X~ 難以形容的感覺
明明唔關我事了
明明已經放開了
但..?
{!~Finish~!}