11點幾起左身
msn左陣 換好衫出TP
wow 一個人感覺幾爽
成條海濱真係好多野諗
唉
有時諗有回憶都唔係好事
wow 咁就行到盡頭
吽and吽
行左幾步
再次吽
訓訓下比人叫唔比係果度訓-3-
搞錯~~
haha Tim K個老婆好好玩
當然~我咁強
影左不少佳作XD
吽下吽下去左M記
頂佢個肺
杯野好Q甜- -
D死人COOKIE痴哂係D牙度=口=
重要我打開個口? 發夢XD
之後幫Ash放好單車
之後閃人
打比你同你
一個re
gd...所有野都已經明哂
加油努力
等一個沒有回報的投資吧
強勁得很
可以完全唔覆
ste 我盡量
真係估唔到你覺得果d叫黑面
冇...阿媽生出黎個樣串 冇計
所以個醫生先唔鋸我 先整我隻手= =
智障= ='
ash mv加油!
聽日!!!
Santa!
{!~Finish~!}
|